کد خبر: ۳۰۱۹۲۲
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

خاطره ضرغامی از رفتار ناطق با کاندیدای شکست‌خورده+عکس

عزت‌الله ضرغامی خاطره‌ای از یک انتخابات میان دوره‌ای مجلس و رفتار دو کاندیدای پیروز و شکست خورده پس از اعلام نتایج انتخابات را منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما خاطره ای از پیروزی ناطق نوری در یک انتخابات میان دوره‌ای مجلس و رفتارش با کاندیدای شکست خورده را منتشر کرد.

وی با انتشار مطلبی با عنوان «به سادگی یک تماس تلفنی!» در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی بود و رقابت بین آقای ناطق نوری و دکتر احمدی (عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی) در تهران؛ قطب بندی جریان های راست و چپ هم برقرار بود!
نتیجه ی انتخابات به نفع آقای ناطق نوری رقم خورد. فردای آن روز منزل آقای ناطق بودم. ایشان عازم حج بود. پیشنهاد دادم تلفنی از آقای دکتر احمدی حلالیت بطلبد و خسته نباشید بگوید؛ قبول کرد؛ شماره را گرفتم و بعد از احوالپرسی گوشی را به آقای ناطق دادم؛ سکانس باصفایی اتفاق افتاد؛ گفتگویی سرشار از دوستی و محبت و اظهار ارادت به یکدیگر. هیچ کدورتی باقی نماند و هر کدام دنبال مسؤولیت و تکلیف خود رفتند.

نمی دانم چرا امروز این کارها سخت شده است. توقع اخلاق، تواضع و گذشت از حاکمان بیشتر است تا عوام الناس! در حالی که در فضای سیاسی کشور بر عکس شده است!

آقای دکتر احمدی، هم عالم است و هم زاهد. در مدتی که در دبیرخانه شورا (سال های پایانی دهه٦٠) حضور داشتم، معمولاً نهار ایشان نان و سبزی و پنیر بود.

عکس مربوط به بازدید آقای ناطق نوری از کارخانه شهید باقری است.

خاطره ضرغامی از رفتار ناطق با کاندیدای شکست‌خورده
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین