کد خبر: ۳۰۲۲۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
وزير ارشاد قربانی بازداشت بقايی شد

جلسه‌ای برای انتقام از دولت

مسعود ميركاظمي كه شايد در طول دوران مسئوليت از اتكا تا وزارت بازرگاني و بعد هم وزارت نفت و گاف‌هاي وحشتناكش كه باعث بركناري او شد و حالا حضور در كميسيون انرژي كه گويا بدنبال رياست مجدد آن است، هرگز در حوزه فرهنگ فعاليتي نداشته، به‌تنهايي مياندار سوال از علي جنتي مي‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سعيد سبحانی- جلسه سوال از وزير ارشاد آنهم با علمداري وزير بازرگاني و نفت احمدي‌ن‍ژاد به خودي خود رنگ و بوي انتقام از دولت يازدهم داشت و زياد لايه‌هاي پنهاني يك عصبانيت سياسي را در خود نداشت اما مرور عملكرد دلواپسان در نشان دادن كارت زرد دوم به وزير مظلوم كابينه روحاني خالي از لطف نيست.

مسعود ميركاظمي كه شايد در طول دوران مسئوليت از اتكا تا وزارت بازرگاني و بعد هم وزارت نفت و گاف‌هاي وحشتناكش كه باعث بركناري او شد و حالا حضور در كميسيون انرژي كه گويا بدنبال رياست مجدد آن است، هرگز در حوزه فرهنگ فعاليتي نداشته، به‌تنهايي مياندار سوال از علي جنتي مي‌شود و متني را كه برايش آماده كرده‌اند مي‌خواند تا يك روز بعد از بازداشت يكي ديگر از معاونان احمدي‌نژاد، او نتواند عصبانيتش را از بازتاب گسترده اين بازداشت در روزنامه‌ها پنهان كند؛ همان چيزي كه او از آن به عنوان محدود كردن روزنامه‌ها ياد مي‌كند!

ميركاظمي اما درسش را خوب پس نداد، آنجا كه با عصبانيت مي‌گفت يارانه چند صد ميليارد توماني به روزنامه‌هاي خاص داده شده در حالي كه يارانه مطبوعات (روزنامه‌ها، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري و تمام نشريات) در سال گذشته به 40 ميليارد تومان هم نرسيد. يا اينكه درباره مصوبات شوراي عالي امنيت ملي و تبعيض سخن گفت در حالي كه در دولت روحاني تمام مصوبات شوراي عالي امنيت ملي در حال انجام و معاونت مطبوعاتي نيز این مصوبات را اعمال مي‌كند.

ميركاظمي حتي حواسش نبود كه بخش‌هايي از متني را كه دارد مي‌خواند، سال گذشته به عنوان نطق ديگر عضو پايداري يعني حميد رسايي در مجلس قرائت شده بود و بيشتر ناظر به دوره مهاجراني در وزارت ارشاد بود!

او حتي در ميان سخنانش كه كمتر از 10درصدش به وزارت ارشاد و حوزه مطبوعات مربوط مي‌شد، ناخواسته نشان داد كه طرح سوالاتش بيشتر انتقاد از دولت است و جنتي، قرباني اين انتقادات وارد و ناوارد است. طرح مسائلي چون محدود‌شدن اخبار سيما، برنامه‌هاي پايش و ثريا، حمله به منتقدان دولت، سياه‌نمايي درباره دولت احمدي‌نژاد و...مويد اين موضوع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
9
اینم مثل اون نماینده هست که فیلم رو ندیده بود و خواستار توقیف فیلم بود و فیلم رو توقیف هم کرد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین