کد خبر: ۳۰۳۰۹۱
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

کلاهبرداری‌ در نقش صاحبخانه‌های پولدار

زوج دانشجو خانه‌های اجاره‌ای را به طعمه‌هایشان اجاره می‌دادند و پس از کلاهبرداری میلیونی می‌گریختند.
آفتاب‌‌نیوز : چندی پیش مأموران پلیس در جریان یک کلاهبرداری از سوی زوج جوانی قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و به تحقیق در این رابطه پرداختند.

در تجسس‌های پلیسی مشخص شد این زن و مرد خانه‌هایی با اجاره بالا و رهن پایین را کرایه کرده و سپس با جعل مدارک خانه، همان را برای اجاره با رهن کامل چند میلیونی در روزنامه آگهی می‌دهند و پس از رهن خانه پول را بر داشته و پا به فرار می‌گذارند. این زوج جوان از همین روش توانستند از 6 طعمه خود پول‌های میلیونی به جیب بزنند.

بنابراین تحقیقات با تلاش بیشتری ادامه یافت تا اینکه هردوی آنها دستگیر شدند.  مرد جوان در بازجویی‌ها به مأموران گفت: من و همسرم از وقتی با هم ازدواج کردیم با مشکلات مالی زیادی مواجه شدیم. مستأجر بودیم و خانه‌های اجاره‌ای هم آنقدر گرانقیمت هستند که یک زوج دانشجو نمی‌توانند هزینه‌هایش را تأمین کنند. برای همین یک سال پس از ازدواجمان تصمیم گرفتیم دست به کلاهبرداری بزنیم تا شاید بتوانیم پولدار شویم. برای همین با همسرم قرار گذاشتیم با اجاره خانه‌ها و جعل مدارک، آنها را رهن میلیونی بدهیم و فرار کنیم.

به گزارش ایران، وی ادامه داد: ما خانه‌ای با رهن پایین و اجاره بالا را پیدا می‌کردیم و با صاحبخانه قرارداد می‌بستیم. مثلاً خانه با 6 میلیون تومان رهن و 2 میلیون تومان اجاره، پس از آن همان خانه را در روزنامه آگهی می‌کردیم. من هم که کار جعل را بلد بودم مدارک خانه را جعل می‌کردم و وقتی مستأجر از طریق آگهی روزنامه به خانه می‌آمد با همان مدارک خانه را به صورت رهن کامل، مثلاً 60 میلیون تومان رهن کامل می‌دادیم. بعد از گرفتن پول رهن هم بلافاصله فرار می‌کردیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین