کد خبر: ۳۰۳۲۵۳
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

رکاب‌زنی دوچرخه‌سوار دشتستانی تا تهران+عکس

اسماعیل مسیح گل ورزشکار دوچرخه سوار و فعال اجتماعی و رسانه ای دشتستانی با پیام ورزش آری، اعتیاد نه روز پنجشنبه در آیینی رکاب زنی فاصله شهر برازجان در استان بوشهر تا تهران را آغاز کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
این ورزشکار دشتستانی در گفت و گو با ایرنا، هدف خود از این برنامه را معرفی و آگاه سازی خطرهای اعتیاد به مواد مخدر در جامعه و تشویق جوانان به ورزش برای سلامتی و تندرستی عنوان کرد.

مسیح گل گفت: برای همه جوانان ایران اسلامی آرزوی خوشبختی و سلامتی دارم و از خداوند بزرگ خواستارم که جامعه ایرانی و جوانان کشور را در مقابل آسیب های اجتماعی چون اعتیاد حفظ کند.

این دوچرخه سوار دشتستانی مسیر حرکت خود را از مرکز کاهش آسیب های بهزیستی محله حسین آباد برازجان که از محله های آسیب پذیر نسبت به مواد مخدر این شهر است آغاز کرد و قرار است به مدت 20 روز تا مرکز ایران رکاب بزند.

رکاب‌زنی دوچرخه‌سوار دشتستانی تا تهران+عکس

رییس بهزیستی شهرستان دشتستان نیز گفت: این داوطلب و فعال اجتماعی و رسانه ای شهرستان دشتستان با قصد آگاه سازی جامعه از عواقب سوء مصرف مواد مخدر و لزوم بیداری جوانان و خانواده ها با شعار ورزش آری، اعتیاد نه این حرکت را آغاز کرده است.

علیرضا هوشیار افزود: ایران قربانی این پدیده شوم و اعتیاد نامیمون است و همه باید در بعد مادی و معنوی با جدیت برای پیشگیری و فرهنگ سازی و مقابله با این پدیده شوم تلاش کنند.

وی گفت: این دوچرخه سوار روزه دار دشتستانی طبق هماهنگی ها قرار است که در طول مسیر مردم را در جریان عواقب شوم اعتیاد قرار دهد و مردم و مسوولان را برای حمایت هر چه بیشتر از سلامت جامعه در برابر این پدیده خانمان سوز دعوت به همکاری کند.

شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان با 100 هزار نفر جمعیت در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین