کد خبر: ۳۰۳۴۰۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲

لیگ جهانی والیبال؛ سالن ۱۲ هزار نفری تکمیل شد/ حیرت در چهره کادر فنی آمریکا

سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران از دو ساعت قبل از مسابقه ایران و آمریکا تکمیل شد.
آفتاب‌‌نیوز :
نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا در هفته ششم لیگ جهانی از ساعت ۲۱ امشب آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، ورود تماشاگران به سالن ۱۲ هزار نفری آزادی از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و در ساعت ۱۹ نیز ظرفیت سالن تکمیل شد.

بنرهای بزرگی از تصاویر ۱۵ ملی پوش والیبال ایران از سقف سالن ۱۲هزار نفری آویزان شده است.

در گوشه ای از سالن ۱۲ هزار نفری برای گرامیداشت یاد شهدای غواص جایگاه های با عدد ۱۷۵ درست کردند.

فدراسیون والیبال در نظر دارد پیش از مسابقه تیم های ملی ایران و آمریکا مراسمی خاصی برای گرامیداشت رشادت 275 غواص و خط شکن دریادل برگزار کند.

در یک اقدام شتابزده پلکان سالن به جایگاه خبرنگاران، از سالن خارج شد که این اقدام باعث واژگون شدن محتویات کلمن یخ یکی از تیم ها شد و تمام جایگاه پشت ذخیره بازیکنان پر از آب شد. این اتفاق همزمان با ورود کوئینتانا از اسپانیا ناظر و نماینده فدراسیون جهانی والیبال بر این مسابقه اتفاق افتاد که ابراز شکایت او را نیز در پی داشت.

یکی از مجریان تلویزیونی نیز از ساعت ۱۹ برنامه های خود را برای افزایش هیچان در سالن آغاز کرده است که با استقبال تماشاگران این برنامه ادامه دارد. 

همچنین یک شیر جنگل به عنوان نماد این رقابت ها این مجری را همراهی می کند.

گروه داوری شامل سیمونه سانتی از ایتالیا به عنوان داور اول و آرتور دی گیاکوم از بلژیک به عنوان داور دوم ساعت ۱۹ و ۳۰ وارد سالن شدند و امکانات ویدیو چک را برای آخرین بار چک کردند.

فرهاد شاهمیری داور بین المللی والیبال کشورمان نیز به عنوان داور ذخیره این مسابقه است.

برخی از اعضای کادر فنی تیم ملی آمریکا ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه وارد زمین مسابقه شدند و از جمعیت حاضر در سالن و سر و صداهای مردم تقریبا شوکه شدند. همزمان با ورود آنان یک قسمت از صندلی های سالن که تا آن لحظه خالی نگه داشته شده بود، برای مردم باز شد و هجوم تماشاگران برای رسیدن به این قسمت به گونه ای بود که کادر فنی تیم آمریکا به این موضوع را به یکدیگر نشان می دادند.

یک ساعت و ۲۰ دقیقه قبل از شروع مسابقه بر روی پله های سیمانی سالن نیز تماشاگر نشسته و به اصطلاح دیگر جای سوزن انداختن نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین