کد خبر: ۳۰۳۴۲۴
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸

برانکو برنامه‌هایش را اعلام کرد/ فردا آغاز تمرینات پرسپولیس

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه با ایوانکوویچ برنامه و فهرست بازیکنان مورد نظر ایشان خواسته و برای انجام هر چه بهتر آنها برنامه‌ریزی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین عبدی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: بخاطر اینکه زمان را از دست ندهیم و با توجه به اینکه برای آماده سازی هر چه بهتر تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه‌های سرمربی تیم باید هر چه سریعتر وارد عمل می‌شدیم و با توجه به اینکه آقای برانکو ایوانکوویچ صبح امروز وارد تهران شده بودند از سوی مدیریت باشگاه برنامه‌ریزی شد تا جلسه‌ای به اتفاق سرمربی تیم داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این جلسه ساعت 16 امروز با حضور طاهری، گرشاسبی، بنده و برانکو ایوانکوویچ و رضا چلنگر آغاز شد و تا ساعت 19 ادامه پیدا کرد. در ساعت 19 آقای برانکو جلسه را ترک کردند ولی سایر اعضا جهت پیگیری برنامه‌ها نشست را به مدت 30 دقیقه دیگر ادامه دادند.

عبدی ادامه داد: در این جلسه آقای طاهری از آقای برانکو خواستند درباره نفرات مورد نظر خود و برنامه‌های آماده‌سازی که در نظر دارند توضیح بدهند. در ادامه روی این برنامه‌ها و اینکه چگونه باید انجام شود صحبت شد. همچنین از ایشان خواستیم فلسفه خود درباره تیم و اینکه چه اهدافی را دنبال می‌کنند را مطرح کنند. متقابلا اعضای دیگر نیز فلسفه باشگاه را مطرح کردند و اینکه چگونه باید آنها را با یکدیگر تلفیق کرد. خوشبختانه نقاط مشترک زیادی در دیدگاه‌ها و فلسفه‌ها وجود داشت.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این جلسه ضمن اولویت خوانده شدن تیم بزرگسالان از سوی باشگاه آقای طاهری از آقای برانکو خواستند در بخش زیرساخت‌ها، آکادمی فوتبال و تیم‌های پایه نیز با باشگاه همکاری داشته و برنامه‌ریزی کنند تا به این ترتیب از تمام ظرفیت‌های ایشان استفاده شود که در این ارتباط آقای ایوانکوویچ نیز از پیشنهاد باشگاه استقبال کردند.

حسین عبدی در ادامه گفت: در این جلسه با اعلام اینکه اولویت باشگاه در تیم بزرگسالان جذب بازیکن خواهد بود، مقرر شد اقدامات در این ارتباط هر چه سریع‌تر آغاز شود. نکته بعدی چگونگی اردوها، زمان آنها، تدارکات مورد نیاز و تاریخ بازی‌های دوستانه بود. در این بخش‌ها تلاش باشگاه این خواهد بود که با وجود حداقل زمان موجود، برنامه‌های مورد نظر سرمربی در زمان مقرر انجام شود. در این جلسه با هماهنگی و همفکری آقای ایوانکوویچ تلاش شد تمام موارد مورد نظر مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی پرسپولیس در پایان با اعلام اینکه تمرینات تیم از فردا طبق برنامه آغاز خواهد شد تصریح کرد: با هماهنگی آقای برانکو تلاش خواهد شد تا شرایط لازم جهت آماده‌سازی هر چه بهتر تیم طبق برنامه تدوین شده فراهم شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین