کد خبر: ۳۰۳۵۹۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹

فرار خونین از دست پلیس پایتخت با نیسان آبی

پسران تبهکار پس از تعقیب و گریز خونین سرانجام مغلوب پلیس پایتخت شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
ساعت 05:35 بیست و دوم خردادماه بر اساس اعلام مرکز پیام  110 مبنی بر سرقت مغازه در آدرس خیابان وفادار عوامل گشت یگان کلانتری 144جوادیه تهرانپارس در محل حاضر شذند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با حضور ماموران مشاهده شد که سرنشینان یک دستگاه نیسان آبی رنگ قفل مغازه و کرکره برقی و شیشه را آن را به صورت ماهرانه‌ای تخریب نموده و درحال سرقت از مغازه هستند که به محض مشاهده واحد گشت و ماًمورین با خودرو نیسان قصد متواری شدن را داشتند که ماموران به تعقیب سارقین پرداخته و جهت متوقف نمودن خودرو سارقین که هیچ گونه توجهی به هشدار و ایست پلیس نداشتند، طبق قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک سه تیر هوایی با اسلحه سازمانی نمودند.

در ادامه راننده خودرو نیسان کنترل خودرو را از دست داده که در دوربرگردان انتهای خیابان احسان خودرو واژگون و راننده و سرنشین خودرو را ترک و از محل متواری و هرکدام به طرفی گریختند.

در نهایت ماموران پس از تعقیب و گریز به صورت پیاده یکی از سارقان را دستگیر که در حین دستگیری متهم با ماموران درگیر شده و ماموران اقدام به شلیک یک تیر با اسلحه کلاشینکف به صورت هوایی نمودند که سارقان با شنیدن صدای تیر دیگر مقاومت نکرده وخود را تسلیم نمودند.

سرهنگ امیرهوشنگ امیری رییس کلانتری 144جوادیه تهرانپارس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان که خود را به هویت "منصور" و "جمشید" معرفی نمودند درحالیکه براثر واژگونی خودرو از ناحیه سر و دست و کتف مجروح شده بودند پس از دستگیری به کلانتری جوادیه تهرانپارس منتقل شدند و خودرو نیسان سارقین نیز به پارکینگ منتقل شد. 

لازم به ذکر است؛ در 22 خرداد خودرو نیسان توسط سارقان از محدوده یافت آباد به سرقت رفته بود که در سامانه توسط کلانتری 151یافت آباد به عنوان خودرو مسروقه به ثبت رسیده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین