کد خبر: ۳۰۳۷۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸

بازیکنانی که یک شبه با پرداخت 50 میلیون تومان، میلیاردر می شوند

بازیکنانی که مشکل خدمت سربازی داشتند می توانند با پرداخت جریمه، این مشکل را حل می کنند.
آفتاب‌‌نیوز : جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گویی با ایسنا، توضیحاتی را درخصوص امکان پرداخت جریمه ریالی و معافیت از سربازی برای فوتبالیست‌های متخلف ارائه کرد. سردار موسی کمالی درباره موضوع گفت: برخی از این افراد برای بهره‌مندی از طرح جریمه ریالی سربازی اقدام کرده بودند و در حال حاضر نیز این توقع را دارند که به درخواستشان رسیدگی شده و بتوانند معاف شوند که در این خصوص باید بگویم این دسته از افراد به دلیل جرمی که انجام داده‌اند، دارای پرونده بوده و پرونده‌شان نیز در مراجع قضایی در دست رسیدگی است، بنابراین تا زمانی که مرجع قضایی صادر نشود، این افراد امکان بهره‌مندی از جریمه ریالی را نداشته و پس از آن با دستور مقام قضایی و برابر حکم صادره برایشان تصمیم گرفته می‌شود.

او ادامه داد: البته این دسته از افراد باید حداقل 8 سال غیبت از سربازی داشته باشند در غیراینصورت به طور کلی واجد شرایط نخواهند بود. همانطور که قبل‌تر نیز بارها گفته شده بود، هیچ یک از آنان حق بازی در تیم ملی را ندارند و تنها کسانی که حداقل 4 ماه خدمت در نیروهای مسلح داشته و دوران آموزش نظامی را نیز سپری کرده باشند، می‌توانند در فصل جدید تنها در تیم‌های نیروهای مسلح شامل تراکتورسازی، ملوان بندرانزلی، فجرسپاسی، مقاومت و غیره بازی کنند.

کمالی درباره وضعیت رسیدگی به پرونده "پولادی" نیز گفت: این بازیکن دیگر در تیم ملی بازی نمی‌کند و همانند دیگر مشمولان غایبی که در خارج از کشور هستند محسوب شده و بنابراین در صورتی که وارد کشور شود، ملزم است که سربازی خود را سپری کند در غیراینصورت اجازه خروج از کشور را نخواهد داشت.

طبق اعلام ستاد کل نیروهای مسلح، مبلغ جریمه افرادی که حداقل 8 سال غیبت از سربازی داشته اند حداکثر 50 میلیون تومان خواهد شد. با این حساب بازیکنان مطرحی که سال گذشته به دلیل مشکل سربازی مجبور به ترک تیم خود شدند و نتوانستند در لیگ برتر بازی کنند، با پرداخت جریمه حداکثر 50 میلیون تومانی می توانند دوباره به لیگ برگردند و در فوتبال ایران پول پارو کنند!
پرداخت 50 میلیون تومان برای بازیکنانی که رقم قراردادهایشان میلیاردی است و در بدترین حالت سالی 500 میلیون تومان می گیرند، کار چندان سختی نیست و فوتبالیست های مشمول، چندین برابر این پول را در همان لحظه عقد قرارداد با باشگاه خود دریافت می کنند.

بازیکنانی چون مهدی کریمیان، حسین ماهینی، بختیار رحمانی، شجاع خلیل زاده، آرش افشین، عبدالله زاده، سروش رفیعی، علی حمودی و ... که از چهره های مطرح لیگ هم هستند، با این قانون جدید به راحتی می توانند مشکل خود را حل کنند و دوباره در لیگ برتر به میدان بروند. اگر دولت چنین قانونی را مصوب نمی کرد، این فوتبالیست ها باید با رقم قراردادهای بسیار کم در تیم های نظامی بازی می کردند اما حالا که می توانند با حداکثر 50 میلیون تومان سربازی خود را بخرند، می توانند به تیم های غیر نظامی بروند و قراردادهایی ببندند که رقم آن بیش از چند برابر حقوق 30 سال کار یک کارگر ساده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
1
فقط فوتبالیست ها درآمدشان 30 برابر یک کارگر زحمت کش است!!
پزشکانی که از درد و رنج بیماران 1000برابر حقوق یک کارگر در سال درآمد دارند کجای این معادله قرار دارند؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین