کد خبر: ۳۰۳۸۰۱
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹

"نقاب وحشت" روش زورگیری در روزهای مرخصی از زندان

گروه ضربت سرکلانتری هفتم پلیس پایتخت به فرار جنون آمیز پسران شرور در خیابان های تهران پایان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
ساعت 18:51 بیست و چهارم خرداد ماه ماموران گشت انتظامی یگان سرکلانتری هفتم پلیس پایتخت هنگام گشت زنی در آدرس چهار راه مولوی، خیابان مولوي به يك دستگاه خودروي ماكسيما سفيد رنگ با دو نفر راننده و سرنشين به صورت تك پلاك مظنون شدند. 

به گزارش آفتاب به نقل از باشگاه خبرنگاران، متهمان به محض مشاهده مامورين اقدام به فرار با سرعت زياد کردند كه عوامل انتظامی با هماهنگی مركز پيام كلانتری ضمن اخطار و شليك تير هوايی اقدام به تعقيب خودرو نمودند و با استعلام متوجه شدند که خودرو ماکسیما مسروقه است.

در طول تعقيب و گريز ماموران گروه ضربت سر كلانتری هفتم ضمن رعايت قانون بكارگيري سلاح تعداد 3 عدد تير هوايی با اسلحه سازمانی و تعداد 7 تير جنگي (4 تير هوايي و 3 تير مستقيم به لاستيك خودرو ) شلیک کردند.

در حالیکه راننده و سرنشین خودرو در مسير فرار جنون آمیز خود با چندين خودروي ديگر برخورد و باعث خسارت شدند، در نهايت با همكاري عوامل كلانتري 114 خودرو در خيابان عجب گل متوقف كه راننده و سرنشين به صورت پياده اقدام به فرار نمودند و مامورين با تلاش فراوان  راننده به نام "حمید" 30ساله را دستگير کردند .

در بازرسی از داخل خودرو يك قمه بزرگ و يك ماسك صورت ترسناك كه به منظور سرقتهاي به عنف و شرارت مورد استفاده قرار مي‌گرفت، كشف گرديد .

سرهنگ جلیل موقوفه ای سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:متهم در باجویی‌ها عنوان کرد که در مرخصي زندان به سر می‌برد که پس از انتقال به کلانتری ضمن تشکیل پرونده، جهت دستگیری همدست فراریش در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین