کد خبر: ۳۰۳۸۹۸
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

انفجار دو باب مغازه در اراک+تصاویر

دو باب مغازه در محله سبحانی اراک دچار انفجار و حریق شد.
آفتاب‌‌نیوز :
بروز انفجار مهیب در خیابان گل‌ها در خیابان سبحانی اهالی محل را دچار شوک و ترس کرد.

‌با تماس اهالی محله خیابان گل‌ها با سامانه 125 مبنی بر بروز انفجار مهیب دو باب مغازه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اراک، ساعت 6:44 صبح امروز آتش‌نشانان ایستگاه 130 و 170 و نیز گروه امداد و نجات 100 را به محل حادثه در خیابان امام، خیابان فاطمیه، خیابان گل‌ها(خیابان سبحانی) اعزام کرد.

‌محسن فضلی معاون عملیات سازمان در این باره اظهار کرد: در محل حادثه دو باب مغازه در حیاط یک منزل مسکونی دیده می‌شد که به علت نامعلوم دچار انفجار و تخریب شده بودند، همچنین بر اثر این انفجار آتش‌سوزی نیز رخ داده بود.

‌وی افزود: بر اثر این انفجار شیشه‌های منازل این محله خرد شده و خودروی سواری پراید که در حیاط آن پارک شده بود، دچار خسارت مالی شده بود.

‌فضلی خاطرنشان کرد: با توجه به ساعت وقوع انفجار و عدم وجود افراد در مغازه‌ها و نیز عدم عبور و مرور افراد در محله خوشبختانه این حادثه آسیب جانی در بر نداشته است، اما اهالی محل دچار ترس و شوک ناشی از انفجار شده بودند.

‌وی تاکید کرد: در این عملیات آتش‌نشانان با قطع برق و گاز ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و با استفاده از چند رشته لوله آبدهی آتش‌نشانی، آتش‌سوزی ناشی از این حادثه را مهار و خاموش کردند.

‌معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک در پایان گفت: نیروهای عملیاتی پس از اطمینان از عدم وجود هرگونه خطر و تحویل محل به مالک آن به ماموریت خود پایان دادند.

‌علت بروز این انفجار، توسط کارشناسان پیشگیری سازمان در دست بررسی است.

انفجار دو باب مغازه در اراک+تصاویر

انفجار دو باب مغازه در اراک+تصاویر

انفجار دو باب مغازه در اراک+تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین