کد خبر: ۳۰۳۹۸۶
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

نگرانی نتانیاهو از توافق هسته‌ای: "بد" بود، دارد "وحشتناک" می شود

نتانیاهو تا قبل از این درباره امضای توافق "بد" هشدار می‌داد اما هم اکنون این توافق را "وحشتناک" توصیف می کند. / نتانیاهو: این توافق روز به روز بدتر می شود و نباید آن را امضا کرد. این را قبل از این هم گفتم. بهتر است توافقی نباشد تا اینکه ما یک توافق وحشتناک داشته باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :
نگرانی نتانیاهو از توافق هسته ای: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت که توافق احتمالی میان ایران و 1+5 یک توافق وحشتناک است و نباید آن را امضا کرد. 

به گزارش عصرایران، نتانیاهو تا قبل از این درباره امضای توافق "بد" هشدار می داد اما هم اکنون این توافق را "وحشتناک"  توصیف می کند.

رویترز نوشت: نتانیاهو که روز دوشنبه در نشستی در جمع سران آژانس های یهودی در تل آویو سخن می گفت ادامه داد: این توافق روز به روز بدتر می شود و نباید آن را امضا کرد. این را قبل از این هم گفتم. بهتر است توافقی نباشد تا اینکه ما یک توافق وحشتناک داشته باشیم. 
   
نتانیاهو روز یکشنبه هم از وزیر خارجه فرانسه خواسته بود جدی باشد و مانع از دست یابی به یک توافق بد با ایران باشند. 

اسرائیل از متن توافق احتمالی هسته ای به شدت انتقاد می کند و آن را ضامن عدم دستیابی ایران به بمب اتمی نمی داند.

موضع انگلیس

همزمان انگلیس از ایران خواست انعطاف پذیری بیشتری از خود به خرج بدهد.

فیلیپ هاموند وزیر خارجه بریتانیا روز دوشنبه در لوکزامبورگ به طور ضمنی پیش بینی کرد مذاکرات هسته ای به بعد از 9 تیرماه کشیده می شود.

وی گفت: نیاز به انعطاف پذیری بیشتری از سوی شرکای ایرانی خود داریم. انتظار ما همیشه این است که تا خط پایان حرکت کنیم و حتی از آن نیز عبور کنیم.

وزیر خارجه بریتانیا افزود: مذاکرات هم اکنون ادامه دارد امیدواریم پیشرفت واقعی را در هفته آینده شاهد باشیم. تلاش می کنیم به نتیجه برسیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین