کد خبر: ۳۰۴۰۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

روابط عمومي راديو: تفکيک جنسيتي در رسانه ملي صحت ندارد

بارزترین مصداق رد وجود بخشنامه ای در خصوص تفکیک جنسیتی ترکیب بخش های مختلف معاونت صدا، دفتر معاون صدا و نیز روابط عمومی این معاونت است که در آن هیچگونه تفکیکی جنسیتی دیده نمی شود.
آفتاب‌‌نیوز : مدیر روابط عمومی رادیو گفت: مگر صدا و سیما مدرسه است که در آن تفکیک جنسیتی شود.
علی اکبر خدابخش در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ابلاغ بخشنامه تفکیک جنسیتی و اجرای آن در شبکه های رادیویی را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا متهم است که به انتشار خبری کذب، بدون جویا شدن صحت و سقم آن اقدام کرده است و بخشنامه ای را که وجود ندارد به معاونت صدا منتسب کرده است.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا افزود: برخی از خبرگزاری ها و سایت ها نیز بدون اینکه تائیدیه و یا تکذیبیه این خبر را جویا شوند آن را منتشر کردند و نمی دانم که چه هدفی از انتشار آن داشته اند.
وی با اشاره به اینکه تفکیک جنسیتی در بسیاری از نهادها و سازمان ها معنا ندارد و تولید برنامه در رسانه با حضور زن و مرد صورت می گیرد گفت: اگر اندکی با برنامه سازی در صدا و سیما آشنا باشید متوجه خواهید شد که طرح موضوع تفکیک جنسیتی در صداوسیما نشدنی است.

خدابخش ادامه داد: البته این مطلب نیز مورد تایید است که بعضی از برنامه های صداوسیما در ایام تعطیلات و بعضی مناسبت‌ها بیشتر از وجود آقایان بهره می برد چراکه طبیعتا گاهی برنامه هایی وجود دارد که خانم ها نمی توانند تا دیروقت در سازمان حضور یابند و با توجه به محدودیت ها و دیگر مسئولیت های خانم ها ملاحظاتی درباره آن ها رعایت می شود که این موضوع تنها محدود به سازمان صدا و سیما نیست.

وی گفت: بارزترین مصداق رد وجود بخشنامه ای در خصوص تفکیک جنسیتی ترکیب بخش های مختلف معاونت صدا، دفتر معاون صدا و نیز روابط عمومی این معاونت است که در آن هیچگونه تفکیکی جنسیتی دیده نمی شود.

چند روزی است در سایت‌ها و برخی خبرگزاری‌ها شایعه‌ای از وجود بخشنامه ای با مضمون «تفکیک جنسیتی در صداوسیما» منتشر شده است و برخی شبکه های ماهواره ای نیز به آن دامن زده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین