کد خبر: ۳۰۴۱۶۲
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳

پروپاگاندای ایران هراسی در روزهای حساس مذاکرات به اوج رسیده است

با نزدیک شدن به توافق احتمالی هسته ای میان ایران و غرب تلاش و پروپاگاندای مخالفان این توافق نیز بیشتر و بیشتر شده است؛ مقام های رژیم صهیونیستی این روزها در مخالفت با توافق به هر دری می زنند.
آفتاب‌‌نیوز : رژیم صهیونیستی تلاش می کند بار دیگر با طرح سناریوی ایران هراسی و مظلوم نمایی خود، مانع از اجرایی شدن این توافق شود.

به گزارش ایرنآ، 'مایکل اورن' سفیر پیشین رژیم صهیونیستی در واشنگتن روز سه شنبه در گفتگو با روزنامه صهیونیستی 'هاارتص' مدعی شد: ' ایرانی ها روزی قادر خواهند بود که خود را به تسلیحات هسته ای مسلح کنند و از این رو معتقدم رییس جمهوری آمریکا نباید به ایران اعتماد کند.'

وی گفت: رییس جمهور اوباما در نظر دارد که به رهبران ایران به عنوان بازیگران منطقی که جهان را درک می کنند، نگاه کند.

سفیر پیشین رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گستاخانه و بی پایه و اساس گفت: 'آمریکا باید ایرانی ها را به جرم تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای مجازات یا حتی مورد حمله نظامی قرار دهد'.

به گزارش ایرنا، این مقام صهیونیستی در این مصاحبه بشدت تلاش می کرد که ایرانی ها را مخالف قوم یهود جلوه گر کند.

راهبرد ایجاد رعب و وحشت از طریق رسانه های تحت کنترل صهیونیست ها در اذهان یهودیان ساکن سرزمین های اشغالی و همچنین جامعه بین الملل از جمله کشورهای خاورمیانه و مردم آمریکا، پایه های اساسی سیاست های رژیم اشغالگر قدس را تشکیل می دهد.

در واقع باید گفت که صهیونیست ها با اشاعه سیاست وحشت در میان مردم خود و جامعه جهانی، به نوعی درصدد کسب مشروعیت برای حملات وحشیانه علیه مردم فلسطین و ماجراجویی های سیاسی و نظامی خود هستند.

تجربه ثابت کرده است که راست گرایان و چپ گرایان صهیونیست در اتخاذ این راهبرد اتفاق نظر دارند و در واقع از سیاست 'بترسان و حکومت کن' استفاده می کنند.

موضوع ایران هراسی در سطح جهانی نیز در راستای همین سیاست مقامات صهیونیستی است که در سال های گذشته با استفاده از رسانه های خود همواره آن را دنبال کرده اند.

در واقع باید گفت که رژیم اشغالگر قدس با استفاده از راهبرد ایران هراسی، نوعی هولوکاست دائمی ذهنی برای یهودیان و حتی جامعه جهانی ساخته است و تلاش می کند با استفاده از این راهبرد و معرفی آن در سطح جهانی، اهداف شوم خود را پیش ببرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین