کد خبر: ۳۰۴۴۵۶
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی: بهزیستی باید برای ایجاد شغل معلولان برنامه‌ریزی کند

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سازمان بهزیستی باید برای ایجاد و تولید شغل براساس توانایی ها و نیازهای معلولان برنامه ریزی کند تا دردها و رنج های آنها تا حدود زیادی کاهش یابد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- آیت الله هاشمی رفسنجانی در ضیافت افطاری با فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کودکان و نونهالان تحت پوشش سازمان بهزیستی با آرزوی توفیق برای کارکنان این سازمان اظهار داشت: شیرینی و لذتی که در کمک به نیازمندان نصیب افراد خیر و نیکوکار می شود، قابل قیاس با هیچ لذتی نیست.

به گزارش آفتاب، وی با بیان اینکه روحیه مردم ایران سرشار از احساسات و عواطف عمیق انسانی در کمک به هم نوعان است، به شکل گیری سازمان ها و انجمن های مردم نهاد خیریه در کشور اشاره و تصریح کرد: این روحیه و ویژگی مثبت مردم باید با استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی، حفظ، تقویت و تبدیل به یک فرهنگ شود.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تاثیر مثبت و قابل توجه رویکرد پیشگیرانه سازمان بهزیستی کشور در کاهش مشکلات خانواده و اجتماع، گفت: این رویکرد نیازمند یک حرکت سیستماتیک و برنامه ریزی دقیق و منسجم از زمان بارداری تا پس از تولد است که نیازمند اطلاع رسانی همه جانبه به خانواده هاست.

آیت الله هاشمی رفسنجانی از رییس سازمان بهزیستی کشور خواست تا هدیه ای به عنوان یادگاری ازطرف ایشان به تمام کودکان حاضر در مراسم اهدا کند.

در ابتدای این مراسم، انوشیروان محسنی بندپی رییس سازمان بهزیستی کشور به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کودکان و خانواده های تحت پوشش و برنامه های آتی این سازمان پرداخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین