کد خبر: ۳۰۴۵۰۱
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

گزارشی از قتل‌عام در کوبانی‌

گروه تروریستی داعش در طول یک سال اخیر، نشان داده که جز کشتار راهبردی ندارد و تنها خونریزی بیشتر این گروهک خون آشام را سرپا نگه داشته است. این گروه تروریستی در تازه ترین جنایت خود تعدادی از شهروندان کوبانی را تیرباران کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
فاجعه اعدام جمعی یک هزار و 700 جوان شیعه موسوم به اسپایکر و قتل عام جمعی از عشایر سنی مخالف داعش در الانبار و صلاح الدین عراق و کشتارهای این گروهک و زیر شاخه های آن در سوریه نشان می دهد که این گروهک تنها با بوی خون می تواند زندگی کند.

بر همین اساس منابع خبری در شمال عراق روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا در شمال عراق گفتند که تعدادی از اعضای گروه تکفیری داعش با حمله مسلحانه به شهر 'عین العرب' (کوبانی) تعداد از شهروندان کردتبار این شهر را به گلوله بستند.

در این حادثه که سپیده دم امروز اتفاق افتاد شماری از اعضای گروه تروریستی و تکفیری داعش با پوشش لباس شبه نظامیان کرد وارد این شهر مرزی در شمال سوریه شده و دستکم 10 تن را کشته و 40 نفر دیگر را زخمی کردند.

این منابع که خواستند نامشان بیان نشود، افزودند که تروریستها از طریق گذرگاه مرزی 'مرشد پنار' ترکیه اقدام به انجام عملیات انتحاری به وسیله موتور سیکلت بمب گذاری شده و همزمان به سوی مردم این شهر تیراندازی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از شمال عراق، از طرفی مجرحان این حادثه به گذرگاه مرزی مرشد پنار ترکیه اعزام شدند اما مسوولین مرز از ورود مجروحان جهت انجام مداوا جلوگیری به عمل آوردند.

منابع رسانه ای با متهم کردن آنکارا به دست داشتن در این حمله تروریستی یادآور شدند که مهاجمان از بازماندگان داعش در شهر 'تل ابیض' در شمال سوریه هستند که بعد از فرار از این شهر با کمک ترکیه وارد شهر کوبانی شده اند.

در پی این حملات، تروریستها به محاصره نیروهای کرد درآمده و به هلاکت رسیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین