کد خبر: ۳۰۴۵۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲

بیلبورد فیلم کمال تبریزی شبانه پایین آمد+تصویر

ماجرا از بیلبورد تبلیغاتی این فیلم در تقاطع خیابان‌های شهید مطهری و میرزای شیرازی تهران آغازشده، جایی که تا غروب دیروز میزبان تبلیغی از فیلم کمال تبریزی بود، اما حالا خبری از این بنر تبلیغاتی نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از سایت‌های سینمایی گزارش داده فیلم سینمایی «از رییس‌جمهور پاداش نگیرید» بعد از مدت‌ها در شرایطی از دیروز در سینماها اکران خود را آغاز کرد که در اقدامی غیرمنطقی یکی از بیلبوردهای فیلم هدف حمله افرادی ناشناس قرار گرفت و پایین کشیده شد‌ه است.

به گزارش خبرآنلاین، کمال تبریزی فیلم «از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید» را سال 1387 و در دولت اول محمود احمدی‌نژاد ساخت، اما این فیلم که فیلمنامه آن را محمد رحمانیان نوشته بود، در محاق توقیف گرفتار شد و رنگ اکران را ندید.

داستان این فیلم درباره‌ی يكي از مديران مياني دولت (با بازی حسن معجونی) است كه به مأموریت‌های خارجي متعدد می‌رود. تا این‌که در يك نوبت او را براي تشويق به سفر حج می‌فرستند و در این سفر او با حادث مختلفی مواجه می‌شود.

بیلبورد فیلم کمال تبریزی شبانه پایین آمد+تصویر

فیلم تبریزی بانام «پاداش» مجوز ساخت گرفت و تولید شد، اما حالا برای اکران عمومی نام آن به «از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید» تغییریافته است.

این نخستین بار نیست که یکی از فیلم‌های کمال تبریزی دچار چنین حاشیه‌هایی می‌شود، او دو سال پس از ساخت فیلم «پاداش» فیلم «خیابان‌های آرام» آرام را ساخت که پس از اکران در جشنواره فیلم فجر توقیف شد.

دلیل توقیف فیلم «خیابان‌های آرام» که در ارمنستان فیلم‌برداری شده، ارتباط فیلم با حوادث پس از انتخابات سال 1388 در تهران عنوان‌شده بود.

پیش‌ازاین فیلم «مارمولک» این کارگردان هم پس از فروش بالا در یک‌زمان محدود از اکران برداشته شد و به محاق توقیف رفت.

فیلم «پاداش» یک مخالف جدی دیگر هم دارد، این مخالف حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است که اجازه اکران این فیلم را در سینماهایش نداده است.

در فیلم پاداش بازیگرانی چون حسن معجونی، آتیلا پسیانی، زنده یاد احمد آقالو، بهمن زرین پور، عباس آقاجانی تالش، رضا بهبودی، آشا محرابی و کمال تبریزی به ایفای نقش می‌پردازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین