کد خبر: ۳۰۵۱۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۸

فاجعه است که پسر مطهری حق صحبت نداشته باشد

آفتاب‌‌نیوز : علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: اینکه پسر شهید مطهری حق صحبت نداشته باشد فاجعه است. پسر شهید مطهری باید حرفهایش را بزند و کسی هم جرات اعتراض به او نکند. لذا پسر شهید مطهری که خودش هم دانشمند و نماینده است و مسئولیت قانونی هم دارد باید بیاید حرفش را بزند و معترضان هم می توانند بگویند این درست نیست به این دلیل و همان جا بحث و صحبت کنند. اگر خود مطهری هم زنده بود باید این کار را می کردند. اگر مطهری و بهشتی و مفتح زنده بودند و حتی بسیار از شهدای بزرگمان زنده بودند حرفهایشان را می زدند و دیگران حق دارند بیایند اعتراض و نقد خود را مطرح کنند.

 وی در گفتگو با جماران اشاره کرد: متأسفانه در حال حاضر خرده فرهنگ های آمیخته با تعصبات مذهبی یا تعصبات قومی و تعصبات دینی در یک جاهایی بزرگ شده و مانع امنیت ماست که باید با این موضوع برخورد شود. دولت باید هم آزادی های مردم را تامین کند هم انتقاد مردم را تحمل کند و هم امنیت را برقرار کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
دلواپس باغیرت
|
-
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
9
1
کجاش فاجعه است چه ربطی داره پسر نوح هم باباش پیغمبر بود مگه قراره هر کسی که پدرش بزرگوار بود به فرزندش اجازه بدن هر اراجیفی که دلش خواس بگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
7
1
فاجعه تر از مشکلات اقتصادیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
1
2
دلواپس با غيرت! اين مغز شماست كه قابليت دريافت سخنان مخالف را ندارد لذا آنها را اراجيف مي داند. البته اين مشكل به خاطر شستشويي است كه روي مغزتان صورت گرفته و هيچ علاجي ندارد. تنها قابليت مغز شما اين است كه در يك رستوران مشغول خدمت شويد و تمام ذهنتان را متمركز كنيد تا هنگام غذا خوردن مشتريان اگر كسي آرق زد شما سريع برويد و به پشت كتفش يه دست بزنيد و بگوييد نوش جان. اين تنها قابليت مغز شماست.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین