کد خبر: ۳۰۵۵۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴

رئیس سازمان بازرسی: ۸۷ میلیون دلار گم شد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه اصل موضوع گم‌شدن ۸۷میلیون دلار در خرید یک دکل نفتی صحت دارد، گفت: امروز آخرین گزارش سازمان بازرسی درخصوص این موضوع به مراجع قضایی ارسال شد.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه اصل موضوع گم‌شدن 87میلیون دلار در خرید یک دکل نفتی صحت دارد، گفت: امروز آخرین گزارش سازمان بازرسی درخصوص این موضوع به مراجع قضایی ارسال شد.

به گزارش آفتاب به نقل از تسنیم، ناصر سراج درباره سرنوشت دکل نفتی که می‌گویند گم شده، افزود:‌ افرادی که این پول را هزینه کرده‌اند تاکنون نتوانسته‌اند هیچ دلیلی ارائه کنند که این پول حتماً به شرکت فروشنده تحویل شده است.

وی ادامه داد: سازمان بازرسی کل کشور تاکنون 8 گزارش مفصل در این خصوص از شرکت نفت تهیه کرده که آخرین گزارش آن امروز تهیه و به مراجع قضایی ارسال شد.

قاضی سراج در عین حال گفت: به‌لحاظ اینکه موضوع به‌صورت گسترده در رسانه‌ها و از منابع مختلف منعکس شده است این توضیحات صرفاً برای تنویر افکار عمومی مطرح می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
2
باسلام
از رییس جمهور محترم میخوام که طی یک نامه به صدا و سیما اعلام کنه که این اختلاس و بقیه مال دولت دست پاک می باشد.و برای مردم هم توضیح دهند که مردم فکر نکنند در این دوره بوده است
ندا
|
China
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
0
شاید به من دادید یادتون رفته
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
0
جدیدا چقدر پول گم میشه !!! یه مقدار هم بدید ما گم کنیم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین