کد خبر: ۳۰۵۹۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۸۴ - ۱۳:۱۰

دستگیری 50 سارق در محل سقوط هواپیمای ارتش!

آفتاب‌‌نیوز : رئيس كلانتري 119 مهرآباد جنوبي گفت: بعد از وقوع حادثه دلخراش سقوط هواپيما C130 بواسطه شرايط حاكم بر شهرك توحيد، تعداد زيادي از افراد غيرساكن به منطقه رفته و اقدام به سرقت اموال كردند كه نيروي انتظامي براي پوشش منطقه 50 تن از افراد غيرساكن را دستگير كرد. 

سرهنگ سهیلیان افزود: از مجموع دستگيرشدگان بعد از بازجويي‌هاي به عمل آمده تعداد 12 تن كه مورد سوء ظن پليس بودند جهت تحقيقات بيشتر به اداره هشتم پليس آگاهي تهران انتقال داده شدند.

وی در ادامه گفت: بر اساس آمار جمع‌آوري شده از سوي ماموران پليس تعداد 18 دستگاه در جريان حادثه در آتش سوختند كه از اين مجموع در حال حاضر تنها دو مالك شكايت خود را در اين روز اعلام كرده‌اند و اين در حاليست كه براي اعلام شكايت تاثير عوامل دژباني جهت احراز هويت مالكان لازم است.

به گفته رئيس كلانتري 119 مهرآباد جنوبي تنها موارد اعلام شده سرقت مفقود شدن دو دستگاه موتورسيكلت در خارج از محوطه مجموعه بوده است.

در اين حال تعدادي از شاهدان حادثه گفتند ؛ افرادي كه به قصد سرقت وارد برخي منازل شده بودند، به همراه اموال مسروقه دستگير شدند.

شاهدان اين اموال را شامل چكهاي مسافرتي، رايانه، پول و ... و علت راه يافتن اين افراد به منازل را عمدتا ناشي از باز ماندن در و پنجره خانه‌هاي برخي ساكنين شهرك بعد از شنيدن صداي انفجار به قصد ترك خانه و يا حضور اعضاي خانواده‌ها در محل حادثه مذكور عنوان كردند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین