کد خبر: ۳۰۶۰۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

جدید‌ترین آمار فروش فیلم‌های درحال اکران/خنده‌دارها همچنان می‌تازند

فیلم سینمایی «گینس» با فروش 100 میلیونی شب گذشته خود توانست در عرض 9 روز 1 میلیاردی شود و فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» با اکران طولانی خود شب گذشته به مرز 4 میلیارد تومان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
اگر نگاهی به وضعیت فروش فیلم ها در 10 روز گذشته با توجه به تغییر ترکیب فیلم ها در اوایل تیرماه نشان می‌دهد که فیلم‌های کمدی با اقبال بیشتری مواجه شده است. در این میان هنوز «نهنگ عنبر» ساخته سامان مقدم بیشتر توانسته رضایت مخاطب را به خودجلب کرده و شب گذشته فیلم در تهران با فروش 87 میلیون تومان روبروشد این فیلم مدت هاست که از زمان اکرانش می گذرد اما هنوز فروش آن خوب است. «گینس» ساخته محسن تنابنده هم توانست نظر علاقمندان به هنر هفتم را جلب کرده و شب گذشته بیش از 100 میلیون تومان فروش سینماها را از آن خود نماید. 
 
به گزارش فارس، محمدرضا صابری مدیر پخش  نورتابان درباره فروش فیلم گفت: به دلیل طرح ویژه ماه مبارک رمضان سینماها تا پاسی از شب باز هستند و همین امر باعث می شود که نتوانیم به سرعت به فروش کل فیلم در تهران دست یابیم. شب گذشته فیلم در آزادی 22 میلیون، در کوروش 15 میلیون و در فرهنگ 5 میلیون تومان فروش داشت که به صورت تقریبی  فیلم شب گذشته 100 میلیون تومان فروش داشت. 
 
وی درباره فروش کل فیلم توضیح داد: با احتساب تقریبی شب گذشته فیلم حدود 830 میلیون تومان از 3 تیرماه در تهران و شهرستان فروش داشته است. 
 
فیلم سینمایی «عصر یخبندان» با موضوع اجتماعی همزمان با «گینس» اکران شد. محرم براتی مدیر پخش بامداد فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: فیلم شب گذشته در تهران به فروش 52 میلیون تومان دست یافت و در تهران و شهرستان با فروش 450 میلیون تومان مواجه شد. 
 
فیلم «نهنگ عنبر» شب گذشته در تهران به فروش  87 میلیون تومان رسید. امیر قطبی مدیر فروش فیلمیران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» در تهران به فروش 2 میلیارد و 700 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 1 میلیارد و 200 میلیون تومان رسید که در کل فیلم به فروش 3 میلیارد و 900 میلیون تومان رسید. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین