کد خبر: ۳۰۶۰۷۸
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

سارق مسلح سنگین وزن 3شعبه بانک در مشهد به زودی محاکمه می شود

آفتاب‌‌نیوز : روزنامه خراسان نوشت: در پي دستگيري سارق مسلحي که طي يک ماه به 3 شعبه از بانک هاي مشهد دستبرد زده بود اين پرونده با صدور دستوري از سوي دادستان مشهد به شعبه 209 دادسراي عمومي و انقلاب ارجاع شد و توسط قاضي حيدري مورد رسيدگي قرار گرفت.متهم 34 ساله که به دزد سنگين وزن معروف شد دستبرد مسلحانه به 3 شعبه از بانک هاي صادرات، مسکن و ملت را پذيرفت و جزئيات سرقت هاي خود را در حضور مقام قضايي تشريح کرد.

پس از تکميل تحقيقات در اين پرونده که با تلاش هاي شبانه روزي مقام قضايي و کارآگاهان پليس جنايي آگاهي خراسان رضوي انجام شد قاضي پرونده اتهام «محاربه» را به دزد سنگين وزن تفهيم کرد و بدين ترتيب پرونده سرقت مسلحانه از بانک هاي مشهد با صدور قرار مجرميت در اختيار نماينده دادستان در شعبه اظهارنظر قرار گرفت تا اين که آخر هفته گذشته کيفرخواست آن نيز به اتهام محاربه از طريق سرقت مسلحانه از 3 شعبه بانک صادرات، مسکن و ملت به متهم تفهيم شد و به زودي متهم موتورسوار در دادگاه کيفر پاي ميز محاکمه خواهد نشست.

اين در حالي است که پرونده مذکور درباره افرادي که متهم ادعا دارد پول هاي مسروقه را به آنان داده مفتوح است و همه افرادي که پول هاي ناشي از سرقت مسلحانه را دريافت کرده اند به دادسراي مشهد احضار خواهند شد تا بررسي هاي لازم در اين باره انجام شود.

 
سابقه خبر


فعاليت مجرمانه موتورسوار سنگين وزن از فروردين سال گذشته و با دستبرد مسلحانه به بانک مسکن در منطقه سيدي آغاز شد و پس از گذشت چند روز از اولين سرقت، موتورسوار نقابدار به 2 بانک ديگر در مناطق خيابان کوهسنگي و طلاب مشهد دستبرد زد. اين گزارش حاکي است: پس از سومين دستبرد وي به شعبه بانک، تصاوير وي در روزنامه خراسان به چاپ رسيد و کارآگاهان اداره جنايي آگاهي خراسان رضوي موفق شدند وي را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین