کد خبر: ۳۰۶۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵

هافبک استقلال خوزستان: دیده شدنم را مدیون فولاد نوین هستم

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پیوستنم به استقلال و دیده شدنم را مدیون فولادنوین و مربیان آن هستم.
آفتاب‌‌نیوز :
فرشاد جانفزا در گفت‌​وگو با ایسنا، در ابتدا درباره حضورش در تمرینات فولاد خوزستان زیر نظر اسکوچیچ، اظهارکرد: من یک هفته در تمرینات تیم فولاد خوزستان شرکت کردم ولی وقتی تکلیف من را مشخص نکردند، دیگر در تمرینات این تیم حضور پیدا نکردم. البته به من گفتند که در اردوی کرج هم شرکت کن ولی من به دلیل این‌که هیچ قراردادی نداشتم، شرکت نکردم؛ چرا که اگر مصدوم می‌​شدم، آن وقت چه کسی پاسخگو بود؟ به هر حال من شش سال در فولاد بودم و به آن عادت کرده بودم.

وی بیان‌کرد: من با توجه به این‌که دوست داشتم در اهواز بازی کنم، به استقلال خوزستان آمدم و جا دارد از آقای ویسی نیز تشکر ​کنم. از روز اول هم علاقه‌مند بودم که به تیم استقلال بیایم؛ چرا که شرایط بازی کردن برای من در این تیم نسبت به تیم فولادخوزستان بیشتر فراهم بود.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌ که حضورم در لیگ برتر را مدیون فولاد نوین و سرمربی این تیم هستم، گفت: من از امیدهای فولاد به لیگ دسته یک آمدم و در اولین حضورم در لیگ یک توانستم به لیگ برتر هم برسم. در این روند تیم فولادنوین و مربیان آن، خیلی به من کمک داشتند و من پیوستنم به تیم استقلال خوزستان و دیده شدنم را مدیون آنها هستم.

وی بیان‌کرد:‌ از این‌ که امسال اولین حضورم در لیگ برتر را تجربه می‌کنم، حس بسیار خوبی دارم و امیدوارم به فوتبال خوزستان کمک کنم. خدا را شکر تاکنون دوران فوتبالی خیلی خوبی داشته​‌ام و این را هم مدیون باشگاه فولاد هستم که به من خیلی کمک داشته است. هدفم این است که در فوتبال ایران پیشرفت کنم.

جانفزا در ادامه خاطرنشان‌ کرد: تمرینات منظمی در استقلال خوزستان داریم و از امروز هم اردوی​مان در کرج آغاز شده است. ویسی مربی جوانی است که به جوانان خیلی بها می​‌دهد و مربی‌ای است که جوان را درک می‌کند و بسیار خوش‌اخلاق نیز هست.

وی بیان‌کرد: امسال استقلال خوزستان می‌​خواهد جایگاه خیلی بهتری نسبت به دو فصل گذشته به دست آورد و ما هم آمده‌​ایم که در رسیدن به این مهم به استقلال کمک کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین