کد خبر: ۳۰۷۰۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

باند5 نفره جنایتکاران مسلح به هلاکت رسیدند

گردانندگان باند شرارت در ایرانشهر که دست به 13 قتل و سرقت‌های مسلحانه زده‌اند در عملیات مأموران سپاه به هلاکت رسیدند. یک مأمور پلیس راه جزو قربانیان این باند مخوف بود.
آفتاب‌‌نیوز :
ایران نوشت: روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه از انهدام یک باند مهم شرارت و ناامنی درشهر ایرانشهر خبر داد. صبح سه‌شنبه در یک عملیات اطلاعاتی توسط رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان، یک باند مهم شرارت و ناامنی  منهدم شدند و «حامد زردکوهی»  سرکرده گروه و چهار نفر از اعضای اصلی این گروه به هلاکت رسیدند.

از مهم‌ترین اقدامات این باند، می‌توان به قتل 13 نفر از مردم بیگناه، سرقت مسلحانه از بانک صادرات به ارزش 400 میلیون تومان، سرقت از طلا فروشی مهرستان و شهادت یک نفر از نیروهای پلیس راهور ایرانشهر اشاره کرد.

فرمانده تیپ مردم پایه صالحین ایرانشهر در این خصوص گفت: اعضای این باند سارقان و اشرار مسلح که از مدت‌ها پیش در منطقه اقدام به سرقت، رعب و وحشت و‌ ناامنی، راهبندی و قاچاق می‌کردند دیشب در یک درگیری مسلحانه در منطقه نوک آباد زردکوه به هلاکت رسیدند. سرهنگ پاسدار حسین ظریفی افزود: در این درگیری که ساعت 3 بامداد در ارتفاعات سورجهان منطقه نوک‌آباد زردکوه به وقوع پیوست . اشرار مسلح به نام‌های حامد، نظر و هوشنگ زردکوهی و خالد سیاخوانی و محسن برنایون به هلاکت رسیدند. وی بیان کرد: اعضای این باند مسلح مدت‌هاست که در منطقه اقدام به راهبندان، زورگویی، درگیری با مأموران، حمل مواد مخدر و قتل و رعب و وحشت بین مردم می‌کردند.

وی اظهار داشت: بعد از دو ساعت درگیری و تبادل آتش بین طرفین، نیروهای تیپ موفق شدند هر پنج شرور مسلح را به هلاکت برسانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین