کد خبر: ۳۰۷۰۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

صدیقی: این راقبول ندارم که مداح نباید وارد سیاست شود، اما او نباید تشویش اذهان عمومی کند

مداح ما نباید در این میدان بر موج هجمه و تشویش اذهان عمومی سوار شود و به جای آن توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری را با زبان لیّن و شیوا به سمع و نظر مردم هیئتی برساند.
آفتاب‌‌نیوز :
مشرق نوشت: حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران  در خصوص اظهار نظر های سیاسی برخی مداحان، افزود: بدون شک بسیاری از مداحان طرفدار و مستمع زیادی دارند و هرگونه اظهارنظری می‌تواند تأثیرگذار باشد. مداح ما نباید در این میدان بر موج هجمه و تشویش اذهان عمومی سوار شود و به جای آن توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری را با زبان لیّن و شیوا به سمع و نظر مردم هیئتی برساند.

وی اشاره کرد: اصلاً قبول ندارم که برخی مغرضانه می‌گویند مداح را چه به سیاست؟! چرا که با رعایت ادب و شئونات اخلاقی، احترام متقابل و عدم تهمت و افترا به دیگران می‌توان روشنگری و بصیرت‌افزایی کرد.

حجت‌الاسلام صدیقی خاطرنشان کرد: مداحان ما باید به تبعیت از عمه سادات حضرت زینب کبری(س) که در خطبه معروف مجلس یزید چطور با اتخاذ مواضع سنجیده و تبیین مناسب اتفاقات، بنی‌امیه را رسوا می‌کند در شرایط مختلف موضع‌گیری‌ مناسب و به دور از هرگونه سلیقه و منفعت شخصی داشته باشند. البته در این راه مطالعه و رصد مناسب نسبت به اتفاقات و تحولات روز و داشتن شاخصه‌های مهمی همچون ادب، احترام، علم و عمل لازم و ضروری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
0
1
وارد سیاست بشن،ولی دخالت بیجا نداشته باشن،تعیین تکلیف نکنن واسه دولت و ملت.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین