کد خبر: ۳۰۷۱۳۹
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸

۲ دختر جوان در باند زورگيران مسافربرنما

با دستگيري ۲ متهم فراری، باند مسافربرنماهاي زورگير در مشهد متلاشي شد و ۶ عضو اين باند خشن دستگير شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
ماجراي زورگيري هاي اعضاي اين باند در سال ۹۱ هنگامي در دستور کار پليس قرار گرفت که فردي به اداره مبارزه با سرقت هاي به عنف پليس آگاهي خراسان رضوي مراجعه کرد و گفت: به عنوان مسافر سوار يک خودرو ريو سفيد رنگ شدم که دختري در صندلي جلو و پسر جواني نيز در صندلي عقب نشسته بود اما هنوز به مقصد نرسيده بوديم که ناگهان آن ها با تهديد چاقو، همه اموالم را گرفتند و مرا در خيابان رها کردند.

اين گزارش حاکي است: با توجه به اهميت موضوع و به دستور سرهنگ حسين بيدمشکي (رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي) گروهي از کارآگاهان با نظارت مستقيم سرهنگ ميرجليلي (رئيس اداره مبارزه با سرقت) تحقيقات اطلاعاتي خود را در اين باره آغاز کردند.

بررسي پرونده هاي موجود بيانگر آن بود که افراد ديگري نيز در ماجراي سرقت هاي به عنف به وسيله خودرو ريو نقش دارند چرا که برخي از مالباختگان مشخصات افراد ديگري را نيز به پليس ارائه کرده بودند بنابراين عمليات کارآگاهان با چهره نگاري فرضي از متهمان وارد مرحله جديدي شد و آنان موفق شدند (دختري به نام رويا را به همراه راننده خودرو ريو شناسايي و دستگير کنند.

این گزارش حاکي است: بازجويي از متهمان دستگير شده به شيوه فني و تخصصي در حالي آغاز شد که آنان چند تن از همدستان ديگر خود را نيز در سرقت هاي به عنف لو دادند.

در ادامه اين عمليات سمانه و مهدي (۲ تن ديگر از متهمان) با انجام يک سري فعاليت هاي اطلاعاتي دستگير و تحقيقات از آنان آغاز شد.متهمان دستگير شده مدعي شدند به خاطر اين که طعمه ها به راحتي سوار خودرو شوند يکي از دختران جوان را در صندلي جلو قرار مي دادند و بدين ترتيب اعتماد طعمه ها را جلب مي کردند.

اين در حالي بود که طبق اطلاعات پليس ۲ متهم ديگر اين پرونده نيز متواري شده بودند که آنان نيز پس از چند ماه فرار بالاخره در چنگ قانون گرفتار شدند و زورگيران ريو سوار به آخر خط رسيدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي از شهروندان خواست کساني که با اين شيوه طعمه زورگيران مسافربرنما شده اند براي شناسايي سارقان به دايره مبارزه با سرقت هاي به عنف پليس آگاهي خراسان رضوي مراجعه کنند و يا با شماره تلفن ۸۰۴۳۷۰۰ تماس بگيرند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین