کد خبر: ۳۰۷۳۸۱
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

باران کوثری: باورم نمی‌شد روزی بازیگر «دندون طلا» شوم

باران کوثری درباره حضور در مینی سریال «دندون طلا»، خاطراتش از زمانی که نسخه نمایشی آن اجرا می‌شد و ویژگی‌های نسخه سریالی آن سخن گفت.
آفتاب‌‌نیوز : باران کوثری درباره حضور در مینی سریال «دندون طلا» گفت: «زمان اجرای «دندون طلا» ۱۵ ساله بودم و در این سن مدام به تئاترشهر می‌رفتم و تئاتر می‌دیدم. وقتی که نوبت به دیدن این نمایش هم رسید، هیجان زده شدم. چند روز بعد هم برای بار دوم به تماشای این نمایش نشستم چون مادر و پدرم به اجرا دعوت شده بودند و این بار با آنها رفت».

نمایش «دندون طلا» با جزئیات یادم مانده است

او در پاسخ به اینکه آیا فکر می‌کرده یک روز قرار است در نسخه سریالی این نمایش بازی کند، افزود: «اصلا به فکرم هم نمی‌رسید. فکر می‌کنم همه کسانی که «دندون طلا» را دیده‌اند خاطره ماندگاری از این تئاتر در ذهنشان باقی مانده است. خود من با جزئیات این نمایش را به یاد می‌آورم و همین که شنیدم آقای میرباقری قرار است آن را به نمایش دربیاورد هیجان زده و خوشحال بودم»

برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فجر ۳۳، تأکید کرد: «متأسفانه تا به حال امکان همکاری با میرباقری برایم پیش نیامده بود و حالا از اینکه فرصتی ایجاد شده راضی هستم.»

کوثری این کارگردان را فردی دقیق توصیف و تصریح کرد: «میرباقری راهنمایی‌های خیلی درستی به بازیگر می‌کند. او شاید ساعت‌ها وقت برای صحبت با بازیگر صرف نکند اما راهنمایی‌هایش بسیار به جا و دقیق است.»

تلاش طلوع برای خدمت به هنر سیاه‌بازی

او درباره نقش خود در این سریال توضیح داد: «من نقش «طلوع» را در این سریال بازی می‌کنم. این شخصیت یک دانشجوی کنجکاو و پیگیر است که می‌خواهد هرطوری شده عنایت سرخوش با بازی حمیدرضا آذرنگ را وادار به حرف زدن کند و حرف‌های او را ثبت کند. او در تلاش است خدمتی به هنر سیاه بازی و روحوضی کرده باشد.»

 بازیگر «صاحبدلان» ادامه داد: «طلوع کم کم وارد مسائل شخصی و خانوادگی عنایت می‌شود و شخصیت بسیار جذابی است. ضمن اینکه جدا از لذت همکاری با میرباقری، در این فضا و با این بازیگران کار کردن بسیار خوب است. از اینکه در کنار اساتیدی مثل سیروس گرجستانی و حمید آذرنگ و از این طرف حامد بهداد عزیز هستم خرسندم. به ویژه اینکه بعد از سال‌ها فرصتی پیش آمده تا با بهداد همکاری کنم و همه چیز «دندون طلا» برایم لذت بخش است.»

فرزند رخشان بنی‌اعتماد و جهانگیر کوثری در پاسخ به اینکه چرا همکاری با بهداد در «خانه دختر» را حساب نکرده است، بیان کرد: «در آن فیلم فقط یک سکانس مقابل بهداد داشتم و لذت همکاری را در آن فیلم نچشیدیم. همینطور مشتاق بودم مقابل آقای فخیم‌زاده بازی کنم.»

به گزارش مهر، کوثری همچنین درباره تغییرات اثر پس از تبدیل به مینی سریال در پایان گفت: «شکل روایت دچار تغییراتی شده و این موضوع روی شخصیت تاثیر گذاشته است. شخصیت طلوع در «دندون طلا» به این شکل نبوده و در نمایش به نوعی راوی بوده است اما در این سریال او در آخر وارد قصه می‌شود و گره‌گشایی می‌کند. آن زمان ستاره اسکندری و بهناز جعفری یک شب در میان نقش نیر و طلوع را بازی می‌کردند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین