کد خبر: ۳۰۷۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

تظاهرات روز قدس در واشنگتن+تصاویر

مراسم روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین روز گذشته با حضور گروه‌های مختلف مردمی و اسلامی در پایتخت آمریکا برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : دیروز جمعه در آخرین جمعه ماه رمضان مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس با حضور گروه‌های مختلفی از مردم در شهر واشنگتن برگزار شد. این تظاهرات با حضور بیش از 300  نفر از مسلمانان و رهبران گروه‌های فلسطینی ، دانشجویان، ایرانیان مقیم و کارکنان دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در شهر واشنگتن ، در محل " میدان دوپونت (فلکه دوپونت) که یکی از پر رفت وامدترین میادین شهر واشنگتن است، برگزار شد.

مسلمانان واشنگتن پس از شرکت در نماز جمعه به دعوت امام جمعه شهر به سوی میدان فلکه دوپونت حرکت کردند. نمازگزاران و مردم دلسوز آمریکایی هم با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آنها نوشته بود " عدالت  برای همه "، "آیا به نتایاهو اجازه جنگ دیگری خواهند  داد  "، "غزه را آزاد کنید" "آپارتاید دیروز آفریقای جنوبی امروز واقعیت فلسطین" "حمایت و عدالت برای فلسطین"و "یهودیت بر علیه صهیونیست است" وارد فلکه دوپونت شدند و این پلاکاردها را  اطراف این میدان نصب کردند. در این مراسم بسیاری از فعالان سیاسی مسیحی, یهودی و مسلمان سخنرانی کردند.

به گزارش تسنیم، در این تظاهرات تمام فعالان رژیم صهیونیستی را مسئول دسیسه‌چینی برای توقف مذاکرات هسته‌ای و محدود ساختن ایران به عنوان تنها کشور حامی فلسطین معرفی کردند. پیش از پایان این گردهمایی نیز دو نفر از رهبران سیاهپوست آمریکایی نیز در سخنرانی خود از مسلمانان خواستند که حمایت بیشتری از رنگین‌پوستان این کشور انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین