کد خبر: ۳۰۷۵۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

قائم مقام وزیر کشور: استاندار فارس هنوز منصوب نشده است

قائم مقام وزیر کشور اعلام کرد: استاندار فارس هنوز منصوب نشده است و همچنان منتظر تایید نهایی فرد پیشنهاد شده در هیات دولت هستیم.
آفتاب‌‌نیوز : حسینعلی امیری روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به اهمیت استان فارس، استانداری این استان نیازمند مدیری مجرب و کارآمد است، بنابراین ضمن احترام به گزینه های پیشنهادی برای این استانداری که همگی برادران خوبی هستند فردی که به هیات دولت برای تایید نهایی معرفی شده است مجرب، مطلع و کارآمد است.

وی ادامه داد: فرد پیشنهادی به دولت دارای سابقه و تجربه مدیریتی در بخش های مختلف نظام از جمله معاونت استانداری چند استان کشور است و دارای کارنامه قابل قبولی است.

سخنگوی وزارت کشور خاطرنشان کرد: این فرد همچنین دارای سابقه درخشان است و در مسوولیت معاون وزیر توفیقاتی را کسب کرده است، وی همچنین موفق به دریافت نشان سازندگی شده است.

امیری افزود: فرد پیشنهادی همچنین سوابق فعالیت در بخش عمرانی را در کارنامه خود دارد و در بحث توسعه کشور نیز دارای پیشینه خوبی است.

وی با تاکید براین که وزیر کشور برای تمامی انتصاب ها از مراجع نظارتی و امنیتی استعلام می کند، گفت: استعلام های لازم برای فرد پیشنهاد شده به عنوان استاندار فارس نیز اخذ شده و انتصاب در سمت استانداری برای وی بلامانع اعلام شده است.

قائم مقام وزیرکشور تاکید کرد: گزینه پیشنهاد شده برای استانداری فارس به هیات دولت هیچ گونه سابقه افراطی گری حتی در حد اظهار نظر ندارد.

 سید محمد احمدی استاندار پیشین فارس اخیرا به منظور شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی با موافقت وزیر کشور از این مسوولیت استعفا داد.

با استعفای احمدی ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی خلیل رضاییان معاون عمرانی این استانداری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست استانداری فارس منصوب کرد.

18 نماینده استان فارس در مجلس شورای اسلامی امروز در اعتراض به آنچه که انتصاب استاندار جدید فارس خواندند ، پس از رایزنی متعدد با هیات رییسه با اعلام استعفای خود جلسه علنی مجلس را ترک کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
عموک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
0
خواهشا زود منصوب کنید فرصت خوبی هست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین