پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۳۰۷۷۱
۱۴:۲۷
۱۳۸۴/۰۹/۱۹

استمرار آلودگی هوا،مسموميت‌هاي خطرناکی را در پی دارد

۱۴:۲۷
۱۳۸۴/۰۹/۱۹
به گزارش آفتاب نیوز، دكتر پژومند با اشاره به اين كه مسموميت‌ در اثر آلودگي هوا تدريجا و مي‌تواند در آينده نيز حاصل ‌شود، اظهار كرد: يك یا دو هفته آلودگي هوا براي افرادي كه مشكل خاص ندارند ،نمي‌تواند مسموميت ايجاد كند.

وي ادامه داد: مسموميتها عموما به صورت سرگيجه، بي اشتهايي و خستگي بروز مي‌كنند و با هواي آلوده كنوني بيشتر در گروه كودكان، كهنسالان و كساني كه مشكلات قلبي يا ريوي دارند ظاهر مي‌شود.

پژومند تصريح كرد: افرادي كه الگوي غذايي مناسبي ندارند نسبت به ديگر افراد بيشتر در معرض انواع مسموميتها هستند و بعضي به دليل فقر غذايي در مقابل چنين آلودگي‌هايي توان مبارزه كمتري دارند و دچار انواع مسموميتها مي‌شوند .


گزارش خطا
ارسال پیام
captcha