کد خبر: ۳۰۷۸۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

پیشنهاد الزامی‌شدن چادر از اول ابتدایی

آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوینماینده مجلس خبرگان گفت: معتقدم که آموزش و پرورش باید بحث چادر را از مقطع اول ابتدایی الزامی کند، چرا که دانش‌آموزان از همان ابتدا با حیا بزرگ می‌شوند و آثارش را در جامعه می‌بینند.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدوی با اشاره به اینکه هنوز این مطلب برای روانشناسان حل نشده که چرا بعضی از بچه‌ها گاهی در خانه با والدین پرخاشگری می‌کنند؟ اظهار کرد: این موضوع در دین برای ما حل شده که از عوامل مهم پرخاشگری و غضب دختران در منزل، بی‌حیایی است و این بی‌حیایی در مدارس نیز رواج پیدا می‌کند.

وی در ادامه افزود: تمام مسئولان آموزش و پرورش باید بدانند که آنها در برابر بی‌حیایی دختران در آخرت مسئول و پاسخگو باید باشند و امروز این موضوع را اعلام می‌کنم تا همه فرهنگیان بدانند و بعدها اعلام نکنند که حتی یک روحانی دینی هم این موضوع را به ما نگفته است.

نماینده اصفهان در مجلس خبرگان تصریح کرد: در حال حاضر عقل ما را هدایت می‌کند به سمت چادر که به عنوان بهترین پوشش برای زنان جامعه اسلامی مطرح است چرا که سر تا پای بدن زنان را می‌پوشاند و جلب توجه هم نمی‌کند.

به گزارش تابناک، وی با اشاره به اینکه فطرت و خلقت انسان در داشتن پوشش کامل است، اظهار کرد: این حقیقت آشکار است که آزادی فکر در اثر پوشش کامل برای انسان حاصل می‌شود و حیا، ارمغان پوشش کامل با چادر مشکی است به طوری که نفس انسان را از کارهای زشت حفظ می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
1
بعنوان یک فرهنگی از آیت الله مهدوی می خواهم بپرسم در کدام سوره و آیه و حدیث و سخن پیامبر و اهل بیت ازپوشش چادر بعنوان پوشش کامل و سپری برای مصونیت در برابر گناهان و چشم ناپاک و جلوگیری از پرخاشگری و ...آمده است ! مبرا بودن از ناهنجاریها به ذات انسانها واخلاق و رفتار اطرافیان شخص بستگی دارد.
توجه ایشان را به دو سخن جلب میکنم : هر که را کو دور ماند از اصل خویش . باز یابد روزگار وصل خویش. و رطب خورده منع رطب کی کند. عزت زیاد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
0
بشین بینیم بابا/تو اگه آینده نگر بودی الان وضع ما اینجور نبود
فقط حرف میزنید که بدونن هستی حالا چه حرفی باشه مهم نیست
حجاب از خانواده شروع میشه و بس
اگه ایمان و نماز و روزه در خانواده ها باشه که متعاقب آن حجاب هم نمایان میشه
اگه نه دیگه زور زدن فایده نداره اجبار که دیگه بدترش میکنه به ظاهر عالی و در باطن چپاول و دزدی های بیت المال رو که یادته/
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین