کد خبر: ۳۰۷۹۴۸
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

واگذاری سرخابی‌ها از دستور کار خارج شد

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ با بیان اینکه باید قرارداد حق پخش را محترم شمارد، گفت: واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از دستور کار خارج شده است.
آفتاب‌‌نیوز : امیر عابدینی در حاشیه برگزاری مراسم قرعه‌کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر، در رابطه با واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی ضمن بیان مطلب فوق گفت: وزیر اقتصاد و دارایی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این مساله از دستور کار خارج شده است و این بدان معناست که واگذاری استقلال و پرسپولیس تمام شده است.

وی اضافه کرد: البته مسئولان نهادهای ذیربط بعد از آن دوباره می‌آیند درباره این مساله آسیب شناسی می‌کنند، هرچند تاکنون به هیچ کس آسیب نزده‌ایم اما امیدوارم مردم آنهایی که به این دو باشگاه ضربه می‌زنند، را ببخشند.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ افزود: در سال ۷۲ قصد داشتند پرسپولیس و استقلال را جمع کنند اما مردم پای این مساله ایستادن و متوجه شدند که باید فوتبال را مورد اهمیت قرار دهند. امروز هم همه مسئولان این مسئله را بیان می‌کنند که بهتر است با فوتبال آشتی کنند.

عابدینی در رابطه با رای کمیته استیناف در خصوص پرونده راه‌آهن و پیکان تاکید کرد: باید بگویم حق راه‌آهن است زیرا بازیکن خلاف کرده و باشگاه تقصیری نداشته است. البته اگر مساله چندانی بود، باید باشگاه جریمه می‌شد.

وی در رابطه با درآمدزایی از نوع تبلیغات محیطی اظهارکرد: آنها ۱۹ میلیارد خسارت دیده‌اند که این مساله سوءمدیریت در کلان فوتبال مربوط می‌شود. شما به این موضوع نگاه کنید که سال گذشته ۳ هفته حساس لیگ از تلویویزیون پخش نشد، این موضوع باید به خوبی مدیریت شود.

به گزارش مهر، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ همچنین گفت: قراردادی که برای حق پخش ارسال شده، باید به خوبی به آن عمل کرد. ما باید آن را مورد توجه قرار دهیم زیرا تاکنون ۲۱ میلیارد از تبلیغات محیطی بودجه دریافت کرده‌ایم و قرار است ۱۵ میلیارد دیگر، سه‌شنبه به ما پرداخت شود. همچنین ۳ میلیارد هم یک ماه بعد پرداخت می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین