کد خبر: ۳۰۸۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱

واکنش هنرمندان به توافق هسته ای: از باران کوثری و نیوشا ضیغمی تا رامبد جوان و جعفر پناهی

هنرمندان کشورمان همراه با سایر ایرانیان، موفقیت تیم هسته ای ایران در مذاکرات با 1+5 تبریک گفتند. سایت سینما نگار تعدادی از این پیام های تبریک را منتشر کرده است که در زیر می آید:
آفتاب‌‌نیوز : باران کوثری
 
باران کوثری بازیگر جوان و موفق سینما با نوشتن متنی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توافق هسته‌ای صورت گرفته بین ایران و گروه 1+5 را تبریک گفت.
 
متن پیام باران کوثری به شرح زیر است:
 
"همیشه برای من بیست و سه تیر ماه با بقیه روزها فرق داشته ولی امسال فرق داشتنش متفاوت تر شده تبریک می گم این روز رو به تاریخ ایران. امیداورم همیشه به خوبی از این اتفاق یاد شه".
 
 رامبد جوان
 
رامبد جوان بازیگر و کارگردان طناز سینما و تلویزیون نیز با نوشتن متنی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توافق هسته‌ای صورت گرفته بین ایران و گروه 1+5 را تبریک گفت.
 
رامبد با انتشار این عکس از دکتر جواد ظریف نوشت: خدا قوت مرد هسته‌ای .

واکنش هنرمندان به توافق هسته ای: از باران کوثری و نیوشا ضیغمی تا رامبد جوان و جعفر پناهی   

 
محسن تنابنده
 
 بازیگر نقش نقی معمولی در سریال محبوب «پایتخت» که این روزها همزمان در حال تولید و پخشش هستند، با انتشار عکسی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توافق هسته‌ای صورت گرفته بین ایران و گروه 1+5 را تبریک گفت.
 
در عکسی که محسن تنابنده به اشتراک گذاشته همه عوامل سریال «پایتخت» در حال خوردن ناپلونی معروف شان هستند!. محسن زیر عکسش نوشته است: "هسته ای مبارک،، بفرمایید ناپلونی."
 
  
حمید فرخ نژاد
 
حمید فرخ نژاد بازیگر مطرح و موفق سینما با نوشتن متنی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توافق هسته‌ای صورت گرفته بین ایران و گروه 1+5 را تبریک گفت.
 
فرخ نژاد چنین نوشت: "درود بر تعقل و خرد ورزی ، سلام بر انسانهای که زبان منطق و استدلال را بجای زبان زور و باروت بکار میگیرند، سلام بر رهبرانی که گزینه صلح بر روی میزهایشان دارند پاینده باد ایران".
 
 اشکان خطیبی
 
اشکان خطیبی بازیگر جوان سینما و تلویزیون نیز با نوشتن متنی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توافق هسته‌ای صورت گرفته بین ایران و گروه 1+5 را تبریک گفت.
 
اشکان ضمن انتشار عکسی از پرچم ایران نوشت: "زنده باد ایران، یه روز خوب اومد بالاخره."
 
 
اکبر عبدی
 
اکبر عبدی بازیگر مطرح و محبوب سینما و تلویزیون نیز با نوشتن متنی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توافق هسته‌ای صورت گرفته بین ایران و گروه 1+5 را تبریک گفت.
 
عبدی با انتشار عکسی از پرچم ایران، نوشت: "زنده باد ایران و ایرانى. به امید روزهاى بهتر و بهتر"
 
 
 امیر جعفری
 
 امیر جعفری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون نیز با نوشتن متنی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توافق هسته‌ای صورت گرفته بین ایران و گروه 1+5 را تبریک گفت.
 
امیر جعفری با انتشار عکسی از دکتر جواد ظریف، نوشت: "زنده باد گفتگو."
 
مهراب قاسم‌خانی
 
مهراب قاسم‌خانی نویسنده طنز سینما و تلویزیون نیز با نوشتن متنی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توافق هسته‌ای صورت گرفته بین ایران و گروه 1+5 را تبریک گفت.
 
مهراب نوشت: "توافق کلا چیز خوبیه ، اصلا واژه خوبیه. دوست بودن با دنیا هم حس خوبی داره... و در آخر مرسی از آقای ظریف که آدم میتونه افتخار کنه که نماینده و معرف کشورش باشه".
 
 
 لیلا بلوکات
 
لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، با نوشتن متنی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توافق هسته‌ای صورت گرفته بین ایران و گروه 1+5 را تبریک گفت.

واکنش هنرمندان به توافق هسته ای: از باران کوثری و نیوشا ضیغمی تا رامبد جوان و جعفر پناهیواکنش هنرمندان به توافق هسته ای: از باران کوثری و نیوشا ضیغمی تا رامبد جوان و جعفر پناهی

بلوکات با انتشار عکسی از دکتر ظریف در کنار دکتر محمد مصدق و امیر کبیر، نوشت: "مبارک باد توافق هسته ای. از نرمش و از چرخش و سازش خبر آمد - شادم که جهان از در این صلح در آمد/ ماندیم بر این عهد که ما جنگ نداریم - هنگامه ی کشتار خلایق به سر آمد/ هر گوشه اگر ریشه دوانیده نبردی - امروز بر این ریشه فرو یک تبر آمد! / بگذشت ز ما سلطه ی آن جهل و حماقت - از حاصل تدبیر، نشاطی دگر آمد/ تحریم حرام است بر این مردمِ لبخند - دیدی که ز لبخند ظریفی شکر آمد/ ما را وطنی باشد و جانی که نیرزد - در سینه ی این قوم دلی پر جگر آمد."
 
 
نیوشا ضیغمی  
 
 نیوشا ضیغمی بازیگر تلویزیون و سینمای کشورمان، با نوشتن متنی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توافق هسته‌ای صورت گرفته بین ایران و گروه 1+5 را تبریک گفت.
 
ضیغمی با انتشار عکسی از دکتر محمد جواد ظریف نوشت: "خسته نباشی مرد بزرگ. امروز تاریخ کشورمان، به دست تو جاودانه شد. امروز حال همه ما خوب است، سربلند هستی و خوهی ماند."
 
کتایون ریاحی
 
  کتایون ریاحی بازیگری که یکی دو سالی ست از این حرفه کناره گرفته و بیشتر وقتش را صرف بنیادش در امور خیریه می کند، با نوشتن متنی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توافق هسته‌ای صورت گرفته بین ایران و گروه 1+5 را تبریک گفت.
 
ریاحی با انتشار عکس دکتر جواد ظریف، نوشت: "ظرافت، درایت و شجاعت دیپلماسى هسته اى، ترجمان عملى گفتگوى تمدن هاست و الگویى براى نسل هاى اینده تا جهان سرشار از سلامتى و صلح را بنا کنند. سپاس اقاى ظریف و گروه مذاکره کننده، بزرگ مردان تاریخ ساز و هزاران سپاس پیشکش همسرانشان، مهر بانوان پشتیبان و صبور."
 
ستاره اسکندری
 
ستاره اسکندری بازیگر تلویزیون و سینمای کشورمان، با نوشتن متنی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توافق هسته‌ای صورت گرفته بین ایران و گروه 1+5 را تبریک گفت.
 
اسکندری نوشت: "ایران... متبرک باد نام تو... سپاس آقای دکتر ظریف که دیگر بار گفتگو را یادآوری کردید به جهانیان و به ما... هر چقدر سخت... اما این کار را کردید تا پرچم ما به غرور بر افراشته شود امید که این تدبیر پایا بماند و امید در دل مردمان سرزمینم نام امید نگردد... هرگز."
 
 جعفر پناهی
 
جعفر پناهی کارگردان سینمای کشورمان، با نوشتن متنی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توافق هسته‌ای صورت گرفته بین ایران و گروه 1+5 را تبریک گفت.
 
پناهی با انتشار عکسی از نتانیاهو نوشت: "توافق جامع هسته ای حاصل شد. ارزیابی اش چه خوب چه بد بماند برای کارشناسان. در این میان چهره تشنگان جنگ را از یاد نبریم."
 
 لاله اسکندری
 
  لاله اسکندری بازیگر تلویزیون و سینمای کشورمان، با نوشتن متنی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توافق هسته‌ای صورت گرفته بین ایران و گروه 1+5 را تبریک گفت.
 
لاله اسکندری  نوشت: "تبریک به مردم عزیز کشورم... زنده باد دولت تدبیر و امید... و تیم مذاکره کننده."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
3
درود بر جواد ظریف و تیم مذاکره کننده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین