کد خبر: ۳۰۸۱۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

اتفاقات‌ غیرمنتظره در روزهای‌پایانی«ماه عسل»

قاب كهكشانی «ماه عسل» شب گذشته میزبان مهمانانی متفاوت و درنوع خود عجیب به انضمام صحنه ها و اتفاقات غیرمنتظره ای بود.
آفتاب‌‌نیوز : شب گذشته در بیست و هفتمین روز از ماه مبارك رمضان، «ماه عسل» بازهم در لحظات منتهی به افطار میهمان خانه های مخاطبان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علیخانی پس از شروع برنامه گفت: بابت استقبالی كه از طرح محسنین كردید، دم همه ی شما گرم، حامیان این طرح ازمرز ٢٥٠هزارنفر عبور كردند.

پس از پخش آیتم روز گذشته، علیخانی گفت: محكم و با انرژی به تیم هسته ای تبریك می گوییم، بابت داشتن تیم  حرفه ای و وطن پرستی به خودمان می بالیم. كسانی  كه چشم دیدن ما را ندارند ،از این توافق به عنوان اشتباه تاریخی بزرگ یاد می كنند باید در این نقطه ی تاریخی از ریس جمهور به خاطر تلاش هایشان و همچنین از مقام معظم رهبری بابت حمایتهایشان تشكر كنیم.

قاب كهكشانی «ماه عسل» شب گذشته میزبان مهمانانی متفاوت و درنوع خود عجیب به انضمام صحنه ها و اتفاقات غیرمنتظره ای بود.

امیر حسین به همراه پدر و مادرش مهمان ابتدایی «ماه عسل» بودند. امیرحسین از پیش دبستانی وزنش هر سال زیادترمی شود به طوری كه هم اكنون با داشتن یازده سال ١٦٠كیلو وزن دارد.

علیخانی از پدر امیر حسین در مورد وزن فرزندان دیگرش سوال كرد؟مهمان گفت :پسران دیگرم ١٢٠،١١٥كیلو هستند علیخانی در واكنش به این پاسخ رو به دوربین عنوان كرد: وزنشان زیاد نیست، من هم ١١٢كیلو هستم. از شما عذرخواهی می كنم خیلی تلاش كردم لاغر كنم ولی نشد من زمانی كه حرص و جوش می خورم زیاد غذا می خورم، با دوستانم چه سحرها و افطاری های طوفانی را گذراندیم.

اسماعیل مهمان بعدی به دلیل داشتن ٢٠كیلو وزن و ١١٠سانت قد در «ماه عسل» حضور داشت. اسماعیل با وجود این محدودیت صاحب یك رستوران بزرگ بود. عمو علی هم با داشتن ٢٥كیلو وزن و ٧٥سانت در شهر یزد با شغل پیك موتوری امورات زندگی اش را می گذراند.

علیرضا محمدی كمال آبادی هم دارای حافظه بالایی بود كه تمام استانها و شهرهای ایران را از حفظ بود او با حضور در برنامه گوشه ای از توانایی هایش را به نمایش گذاشت.

علیخانی عنوان كرد: آرزوی علیرضا این بود كه در این برنامه حضور پیدا كند همینكه ما توانستیم آرزوی او را برآورده كنیم خدارا صد هزار مرتبه شكر می كنیم.

مهمان بعدی فردی بود كه اعضای داخلی بدنش برعكس افراد عادی بود به طور مثال قلبش سمت راست بدنش قرار داشت.

روح الله مهمان دیگر «ماه عسل» از قدرت بدنی بالایی برخوردار بود.

علیخانی از عوامل برنامه خواست وزنه ٦٠كیلویی را داخل صحنه «ماه عسل» بیاورند بعد روح الله آن وزنه را با دندان بلند كرد و دورتادور صحنه «ماه عسل» گرداند.

علیخانی بعد از دیدن این صحنه گفت:به قول نقی مگه میشه؟ مگه داریم؟

وقتی روح الله عنوان كرد آرزو داشتم در این برنامه حضور پیدا كنم، علیخانی ذكر كرد: خداروشكر امشب آرزوی همه برآورده شد.

مجری از امیرحسین ١٦٠كیلویی خواست تا مهمان ٢٠كیلویی را بلند كند و او هم با دستانش مهمان را بلند كرد.

«ماه عسل» شب گذشته با مهمانان متفاوت و البته صحنه ای برای به تصویر كشیدن توانایی هایشان، لحظاتی عجیب و غیر منتظره را برای مخاطب رقم زد به گونه ای كه با دیدن آن صحنه ها به یاد گود زورخانه های قدیم افتادیم.

علیخانی در فواصل برنامه خطاب به مخاطبان «ماه عسل» گفت: در پس این سالهایی كه افتخار داشتیم روبروی چشمان شما و روایتگر قصه های  مردم باشیم از شما تقاضا دارم تا در پی صحبتها ،حواشی و تحلیل هایی كه درمورد ما شده، در این نظر سنجی شركت كنید و لطفا از این لحظه نظرهایتان را اعلام كنید اینكه از عملكرد «ماه عسل» در این سالها راضی هستید یا خیر؟

نظرهایتان در تصمیم گیری ما بسیار حائز اهمیت است، اینكه بدانیم چه كردیم، نتیجه ی این نظرسنجی را عیدفطر اعلام خواهیم كرد؛ مثل عادل فردوسی پور از آن نمودارها استفاده می كنیم.
 
علیخانی در پایان بازهم از تیم مذاكره كننده ی هسته ای ایران تشكر كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین