کد خبر: ۳۰۸۲۷۳
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

عکس جدید دی‌کاپریو بر کوه یخ

لئوناردو دی کاپریو به تازگی با انتشار عکسی از خود کنار یک کوه یخی در اینستاگرام، لزوم حمایت از محیط زیست را یادآور شده است.
آفتاب‌‌نیوز : او در کنار عکسی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، نوشت: «ما می‌توانیم از سازمان‌هایی که در جهت حل مشکلات محیط زیست کار می‌کنند، حمایت کنیم.» 

به گزارش خبرآنلاین، بنیاد لئوناردو دی‌کاپریو اعلام کرد که 15 میلیون دلار برای کمک به حل مشکلات مربوط به محیط زیست کمک خواهد کرد. این کمک در راستای ادامه فعالیت‌ گروه‌هایی خواهد بود که در جهت حل کردن چالش‌های بزرگ پیش روی نوع بشر فعالیت می‌کنند. سازمان‌هایی که این کمک را دریافت می‌کنند، می‌توانند به فعالیت‌های خود در جهت مبارزه با مشکلات زمین، از جمله تغییرات آب‌وهوا، انقراض گسترده موجودات و تخریب محیط زیست، ادامه دهند.

دی کاپریو

لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر سینمای هالیوود گفت :« با این وضعی که زمین به سمت نابودی می‌رود، دیگر نمی‌توان بی‌تفاوت نشست و فقط نظاره‌گر بود.» او در ادامه افزود :«ما وظیفه داریم که آبادانی سیاره را برای نسل‌های بعد از خودمان حفظ کنیم.»

این بازیگر 40 ساله سینمای هالیوود یکی از فعالان حوزه محیط زیست است. او یک سال پس از بازی در فیلم «تایتانیک» بنیادی با نام خود برای حفاظت از محیط زیست کره زمین و موجودات در معرض انقراض آن تشکیل داد. این بنیاد هم اکنون در بیش از 40 کشور جهان مشغول فعالیت است.

بازیگر «الماس‌های خون» در راستای فعالیت‌های خود برای حفظ محیط زیست، در سال 2015 یک قرارداد با شبکه Netflix امضا کرد. بر اساس این قرارداد او با این شبکه در ساختن فیلم‌هایی با مضمون محیط زیست همکاری خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین