کد خبر: ۳۰۸۴۴۷
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

کلاهبرداری میلیونی کارمندسابق یک شرکت بیمه

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری زنی که با وعده اخذ وام کم بهره اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ فرهاد فلاح کریمی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: چندی پیش در پی شکایت تعدادی از شهروندان از خانمی که با وعده اخذ وام کم بهره اقدام به کلاهبرداری از آنان بود، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه این زن با معرفی خود به عنوان کارمند بیمه از شهروندان مبلغی را اخذ کرده و قول پرداخت وام کم بهره را به آنان داده بود، گفت: ماموران با کسب مجوز قضایی و اقدامات پلیسی اقدام به تعقیب و مراقبت وی کرده و سرانجام در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با اشاره به بازجویی از این زن خاطرنشان کرد: متهم در اعترافات خود به کلاهبرداری از 6 تن معترف شد. وی همچنین در ادامه بازجویی ها اظهار داشت که مدتی در بیمه کار می کرده و به بهانه دریافت تسهیلات بانکی از یکی از بانک های دولتی در پوشش بیمه به چند نفر از افرادی که در گذشته کار بیمه آنها را انجام داده بود مراجعه و از هرکدام مبلغ 50 میلیون ریال وجه نقد کلاهبرداری کرده است .

کریمی در پایان از تشکیل پرونده و فرستادن متهم با قرار صادره مناسب به زندان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: فعالیت افراد مدعی واسطه گری، غیر قانونی و برخلاف مقررات است لذا شهروندان عزیز به هیچ عنوان به اینگونه افراد اعتماد نکنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین