کد خبر: ۳۰۸۵۹۰
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

پیام اوباما و کامرون به مناسبت عید فطر

باراک اوباما و دیوید کامرون عید فطر را به مسلمانان جهان از جمله مسلمانان آمریکا تبریک گفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
 باراک اوباما در پیام خود با اشاره به تصمیم نیویورک در افزودن عید فطر به تعطیلات رسمی مدارس ابراز امیدواری کرد تمام مدارس این کشور روز عید فطر تعطیل باشند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه هافینگتون پست،وی افزود: امیوارم این تعطیلات در آمریکا به رسمیت شناخته شود چراکه این امر نشانی از نقش مسلمانان در امور سیاسی و اجتماعی آمریکا خواهد بود.

اوباما در پیام خود آورده است: من و میشل گرمترین آرزوی خود را برای مسلمانان آمریکا و سراسر جهان که عید فطر را جشن می‌گیرند داریم.

رئیس جمهوری امریکا با استقبال از ابتکار شهر نیویورک مبنی بر گنجاندن دو عید اسلامی (عید فطر و عید قربان) به روزهای تعطیلی دانش‌آموزان این شهر، این اقدام را پذیرش گوناگونی مذاهب و نشانه‌ای از غنای ملی دانست.

قرار است از سال آینده تحصیلی، مدارس شهر نیویورک روزهای عید فطر و قربان تعطیل باشد.

رییس جمهور آمریکا در ادامه آورده است: در حالی که مسلمانان آمریکا عید فطر را جشن می‌گیرند، این تعطیلات به همه آمریکایی‌ها اهمیت احترام به ایمان و عقیده دیگران را یادآور می‌کند. من و میشل امیدواریم امروز برای همه مسلمانان روز شادی باشد چه در اینجا در خاک آمریکا چه در سراسر جهان. از سوی خانواده‌ام عید بر مسلمانان مبارک.

در پیام دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس نیز آمده است: ما در ماه رمضان شاهد مهمترین ارزش‌های مسلماان از جمله دادن زکوة به نیازمندان و برگزاری سفره‌های افطار بودیم.

وی عیدی مبارک را برای تمام مسلمانان آرزو کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین