کد خبر: ۳۰۸۶۶۰
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶

کاسیا جانشین کاسیاس شد

رئال مادرید با پیشنهاد اسپانیول برای به خدمت گرفتن کیکو کاسیا موافقت کرد و با قراردادی 5 ساله این دروازه‌بان را به خدمت گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
با جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید و منتفی شدن حضور داوید دخیا در این تیم، بحث دروازه‌بانی در تیم نخست شهر مادرید به یک معضل برای مسئولان این تیم تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، کیکو کاسیا که در تیم جوانان رئال مادرید سابقه بازی دارد، هشت سال پیش از تیم دوم رئال جدا شد و در چند سال گذشته نمایش خوبی در تیم اسپانیول داشت.

این دروازه بان 28 ساله قرار است به زودی قرارداد 5 ساله‌ای را با رئال مادرید امضا کند.

به نوشته اخبار فوتبال اسپانیا، خوآن کولت، رئیس اسپانیول پس از رد کردن پیشنهاد 4 میلیون یورویی رئال برای کاسیا، امروز (جمعه) با پیشنهاد دوم رئال به ارزش 6 میلیون یورو موافقت کرد.

او درباره به توافق رسیدن با رئال بر سر کاسیا گفت: کاسیا به ما گفت که فرصت طلایی برای او به وجود آمده و قصد دارد به رئال بپیوندد و ما نیز با درخواست او موافقت کردیم. قطعا رفتن کاسیا به ضرر ماست ولی برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. درهای این باشگاه همیشه برای او باز خواهد بود.

باشگاه رئال مادرید نیز تایید کرد با اسپانیول بر سر خرید کاسیا به توافق رسیده است. این در حالی است که باشگاه رئال در توئیتر با قطعی دانستن حضور کاسیا در رئال به این بازیکن خوش‌آمد گفت.

به این ترتیب کیکو کاسیا و کیلور ناواس دو دروازه‌بان رئال برای فصل جدید خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین