کد خبر: ۳۰۸۸۸۴
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹

یک کشته و یک مفقود در سیل قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: بارندگی عصر یکشنبه موجب جاری شدن سیل و آبگرفتگی برخی اماکن روستایی در آبگرم و در منطقه الموت شد که درجراین آن یک نفر کشته و یک نفر دیگر مفقود شده اند.
آفتاب‌‌نیوز : علی محمد آهنی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از فرد مفقود شده که گرفتار سیلاب شده بود هنوز اطلاعی در دست نیست و کشته شدن وی نیز تایید نشده است.

وی با اظهار بی اطلاعی از میزان خسارت سیلاب در الموت و آوج اظهارکرد: براساس گزارش های دریافتی بارندگی به برخی از راههای روستایی آوج و الموت نیز خسارت وارد کرده است.

آهنی خاطرنشان کرد: وزش تندباد نیز در آزاد راه قزوین - تهران موجب قطع برق روشنایی آزادراه و برخی اماکن خدمات رفاهی این محور شده است.

فرماندار شهرستان آوج نیز گفت: سیل در بخش آبگرم از توابع آوج موجب آبگرفتگی منازل روستایی در عباس آباد، ارتش آباد و ساغران سفلی شده است.

سید عبدالله موسوی افزود: این حادثه به ابنیه و راههای 12 روستای این شهرستان خسارت وارد کرده است.

وی سیل گرفتگی یک مرغداری در روستای هلدر، چهار دستگاه موتور آب کشاورزی و تعداد زیادی گوسفند را از دیگر خسارت وارد آمده در این شهرستان برشمرد.

موسوی اظهارکرد: چهار تن از سرنشینان یک دستگاه خودرو مزدا که در مسیر روستای کلنجین در سیلاب گرفتار شده بودند نیز توسط نیروهای هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافتند و خودرو آنها نیز در پایین دست مسیر سیلاب با جرثقیل از آب بیرون کشیده شد.

رییس پیش بینی هواشناسی استان قزوین نیز سرعت تند باد عصر یکشنبه قزوین را 73 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و به خبرنگار ایرنا گفت: میزان بارندگی امروز نیز در شهرستان قزوین 13.5 میلی متر گزارش شده است.

غفور فلاح افزود: باتوجه به وزش باد شدید و وقوع تندباد، هوای قزوین با هفت درجه کاهش، یکشنبه شب 18 درجه سانتیگراد می باشد.

شهرستان آوج با دو هزار و 776 کیلومتر مربع مساحت در 125 کیلومتری جنوب قزوین، دارای دو بخش مرکزی و آبگرم می باشد و منطقه الموت نیز شامل رودبار الموت شرقی و غربی از توابع شهرستان قزوین دارای 183 روستای دارای سکنه در شمال قزوین واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین