کد خبر: ۳۰۸۸۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳

ریزش کوه در جاده امامزاده داوود

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از ریزش کوه و مسدود شدن جاده امامزاده داوود خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ حسن عبادی با اشاره به وضعیت ترافیکی پایتخت پس از باران غیرمترقبه تابستانی در عصر امروز(یک‌شنبه)، اظهار داشت: به دنبال بارش باران در پایتخت شاهد آبگرفتگی وسیع اغلب بزرگراه‌ها غرب تهران از جمله بزرگراه‌های همت، باکری، آزادگان، ستاری و حکیم بودیم.
 
وی ادامه داد: این آبگرفتگی در بزگرراه‌های پایتخت که در برخی نقاط تا بالاتر از چرخ‌های خودرو آمده بود باعث ترافیک شدید در این معابر شد که خوشبختانه درحال حاضر با همکاری مأموران پلیس راهور و بهتر شدن وضعیت جوی وضعیت رو به بهبود است.
 
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه با اشاره به ریزش کوه در بخشی از جاده امامزاده داوود، افزود: به دنبال بارش امروز کوه در بخش سنگان جاده امامزاده داوود ریزش کرده است و این ریزش باعث انسداد مسیر در این جاده شده است.

عبادی ادامه داد: هم اکنون ماشین‌های راهداری در حال بازگشایی مسیر بوده و عوامل پلیس راهور نیز در محل حاضر هستند تا هرچه سریعتر نسبت به بازگشایی این معبر اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه درحال حاضر از وضعیت مسافرانی که احتمالاً در حاشیه رودخانه کن (امامزاده داوود)اقدام به چادر زدن و اطراق کرده‌اند، وجود ندارد ولی عوامل سرکلانتری مربوطه به محل اعزام شده‌اند تا کمک رسانی به همشهریان تهرانی را انجام دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
0
سلام
من بعد از ٥ ساعت تازه رسيدم تهران و در منطقه سولقان بودم متاسفانه تعداد زيادي خودرو كنار جاده بودند كه از سرنشينان آن خبري نداشتند و ٣ دستگاه موتورسيكلت در گل و لاي كنار جاده بودند كه متلاشي شده بودند و اثري از راكب نبود به گفته شاهدان محلي بالاي ٢٠٠ نفر ناپديد شدند و گشت هاي انتظامي و راهداري و آتشتشاني و شوراياري و افراد بومي منطقه مشغول جست و جو باز كردن جاده بودند خدا به خانواده آنها صبر دهد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین