کد خبر: ۳۰۸۹۸۴
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

13 مصدوم در تصادف زنجیره‌ای اتوبان ساوه

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ساوه - همدان منجر به مصدوم شدن 13 نفر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
"محمد قربانلی" در گفت‌وگو با ایسنا افزود: برخورد زنجیره‌ای 6 خودرو شامل سه دستگاه خودروی پژو 405، دوو، کامیون و نیسان، در بامداد امروز به نیروهای امدادی اطلاع داده شد و در پی آن عوامل این مرکز به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه در کیلومتر 36 اتوبان ساوه همدان (راه کربلا) به وقوع پیوست که برای ساعاتی منجر به مسدود شدن کامل این مسیر پر تردد غرب کشور شد.

قربانلی با بیان اینکه خوشبختانه این سانحه موارد فوتی نداشت، افزود: این سانحه منجر به مصدوم شدن 13 نفر شامل 6 مرد و 6 زن و یک کودک 1.5 ساله شد که مصدومان توسط پنج دستگاه آمبولانس شامل سه دستگاه 115 و دو دستگاه هلال‌احمر به بیمارستان‌های شهید مدرس و شهید چمران ساوه اعزام شدند.

به گفته وی، حال عمومی تمامی مصدومان رضایت‌بخش است و در مراکز درمانی ساوه تحت درمان هستند.

این مقام مسئول همچنین از مصدوم شدن چهار مرد، یک دختر 18 ساله و یک نوزاد دو ماهه بر اثر برخورد یک دستگاه پژو 405 با ال 90 در کیلومتر 28 این اتوبان خبر داد و افزود: مصدومان این سانحه نیز با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

وی میانگین زمان حضور نیروهای اورژانس در محل حادثه در داخل شهر را هفت دقیقه و در ماموریت‌های جاده‌ای تا ۱۵ دقیقه عنوان کرد.

قربانلی گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی ساوه هم‌اکنون دارای شش پایگاه فعال، اتاق پیام و هشت دستگاه آمبولانس است و تلفن ۱۱۵ این مرکز در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت پیام‌های مردم در خصوص حوادث و سوانح است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین