کد خبر: ۳۰۹۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

اکران فیلمی از معتمدآریا در سینماها

فیلم" یحیی سکوت نکرد"ساخته کاوه ابراهیم پور از اول مرداد در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
این فیلم نمایش خود را از روز پنج‌شنبه اول مرداد ماه آغاز خواهد کرد و اولین نمایش آن ساعت 15 در موزه سینماست و دومین نمایش ان ساعت 18در پردیس کوروش است، این فیلم در همین روز در ساعت 21در سینما فرهنگ نمایش خواهد داشت.

"یحیی سکوت نکرد" همچنین در روز پنج شنبه در سانسهای 15و 19در پردیس سینمایی هویزه مشهد و سینما سوره اصفهان هم نمایش خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، داستان این فیلم درباره کودکی به نام یحیی است پس از مرگ مادر به عمه سپرده می‌شود، عمه‌ای تلخ و نا آشنا که زندگی پر راز و رمزی دارد و سابقه‌ای بحث برانگیز در محل زندگی. او با ورود به این دنیای متفاوت در پی کشف مفاهیم جدید زندگی و شاید یافتن جایگزینی برای مادر در گذشته‌اش است و این کنکاش هزینه سنگینی برایش به همراه می‌آورد.

عوامل اصلی فیلم «یحیی سکوت نکرد» عبارتند از: تهیه‌کننده: تینا پاکروان،نویسنده:طلا معتضدی،براساس طرحی از مازیار حبیبی‌نیا،مدیر فیلمبرداری حسین جلیلی

تدوین ژینوس پدرام،آهنگساز: حامد ثابت،صدا گذاری و میکس صدا: علیرضا علویان،صدابردار: امین میرشکاری، طراح صحنه و لباس: علی عابدینی، طراح گریم: ایمان امیدواری.

بازیگران:فاطمه معتمد آریا، ماهان نصیری ندا، ندا جبرئیلی،تورج منصوری،صالح میرزا آقایی،رابعه اسکوئی،مریم شیرازی،محمد کمال علوی،محمد مهدی احدی

حسین کمال علوی،امیر علی نیازی،امیرعلی ضرابی،علی گلزاده،حامد آزادی.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین