کد خبر: ۳۰۹۰۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

انصراف نمایندگان استان فارس از استیضاح رحمانی‌فضلی

عضو مجمع نمایندگان استان فارس از انصراف نمایندگان این استان برای استیضاح وزیر کشور خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
نوذر شفیعی عضو مجمع نمایندگان استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره جلوگیری از طرح استیضاح وزیر کشور در صحن علنی مجلس گفت: مجمع نمایندگان استان فارس صبح امروز جلسه‌ای داشتند و به این نتیجه رسیدند که جلوی استیضاح وزیر کشور گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه اعضای مجمع نمایندگان استان فارس اهمیت بسیار زیادی برای نظرات و دیدگاه‌های علمای استان قائل هستند، افزود: هرچند نمایندگان مجلس شورای اسلامی ملاحظاتی را پیرامون این تصمیم خود دارند اما در نهایت نمایندگان از استیضاح وزیر کشور منصرف خواهند شد.

گفتنی است 18 تن از اعضای مجمع نمایندگان استان فارس هفته گذشته در اعتراض به انتخاب محمدعلی افشانی به عنوان استاندار این استان استعفای دسته جمعی خود را به هیأت رئیسه ارائه کردند.

با توجه به اعتراض شدید نمایندگان استان فارس در نهایت هیأت دولت در جلسه روز چهارشنبه با معرفی افشانی به عنوان استاندار فارس، موافقت کرد.

پس از انتصاب افشانی به عنوان استاندار فارس، آیت‌الله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و آیت‌الله دستغیب نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری طی نامه‌ای از نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی خواستند تا از طرح استیضاح وزیر کشور در صحن علنی مجلس جلوگیری شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
1
بیچاره نمایندگان فارس که استعفا داده و خواهان استیضاح وزیر کشور بودند؛ چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین