کد خبر: ۳۰۹۰۹۰
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷

وقتی فاطمه معتمدآریا با مونیکا بلوچی اشتباه گرفته شد

فاطمه معتمدآریا گفته که زمانی به او پیغام داده‌اند ممنوع الفعالیت است، آن هم برای بازی در فیلمی که این بازیگر نقشی در آن نداشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
او در گفت و گویی که چندسال پیش با احمد طالبی‌نژاد داشته، گفته: «پیغام آوردند که به فلانی بگویید ممنوع الفالیت است. پرسیدم چرا؟ گفتند چون در فیلمی که بهروز وثوقی و شهره آغداشلو هم بازی کرده‌اند، بی‌حجاب بازی کرده‌ای.»

این فیلم فیلم «فصل کرگدن» نام دارد که به کارگردانی بهمن قبادی در ترکیه ساخته شده است، فیلمی که در آن اثری از حضور فاطمه معتمد آریا نیست.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می‌گوید: «به‌شوخی‌گفتم شاید من را به‌جای مونیکا بلوچی اشتباه گرفته‌اید؟ چون متاسفانه من در زندگی‌ام شهره آغداشلو را ندیده‌ام و حتی ترکیه هم نرفته‌ام. این فیلم هم گویا در ترکیه فیلمبرداری شده. سند شما چیست؟ این فیلم هم به‌زودی دیده خواهد شد و من هم که چهره ناشناس نیستم. اگر در فیلمی حضور داشته باشم، شناخته می‌شوم. ببینید سوءتفاهم تا کجاها پیش ‌می‌رود. اگر دراین فیلم بازی کرده‌ام، پس چرا کسی به من دستمزد نداده؟ (خنده )»

به گزارش خبرآنلاین، ‌معتمدآریا در این گفت‌وگو که در ماهنامه تجربه منتشر شده، درباره پایان این ماجرا هم گفته: «بعد که ماجرا برملا شد، گفتند می‌خواسته بازی کند و ما اجازه نداده‌ایم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین