کد خبر: ۳۰۹۲۰۷
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

احتمال وزش باد در شهرهای شمالی تهران

شدت بارش امروز در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، نیمه غربی کرمان، نیمه شمالی فارس، استان‌های چهار محال بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد، شرق لرستان و جنوب و غرب اصفهان افزایش می‌یابد.
آفتاب‌‌نیوز : امروز و فردا بارش‌های پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی در استان تهران و مازندران و در ساعات بعد ازظهر رگبار و رعد و برق در استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و جنوبی و جنوب شرق رخ خواهد داد.

 شدت بارش امروز در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، نیمه غربی کرمان ، نیمه شمالی فارس ،استان‌های چهار محال بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد، شرق لرستان و جنوب و غرب اصفهان و در روز چهارشنبه در غرب کرمان، استان‌های فارس، چهار محال بختیاري، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، غرب و جنوب اصفهان و شمال خوزستان خواهد بود.

طی سه روز آینده نیز همچنان در شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و گرد و خاك پیش‌بینی می‌شود که در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل با طوفان گردوخاك همراه می‌باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، لازم به ذکر است آسمان تهران امروز کمی ابری است و در بعدازظهر افزایش ابر در پاره‌ای نقاط و وزش باد همراه با رعد و برق در شهرهای شمالی مورد انتظار است.بیشینه دما امروز تهران با 1 درجه افزایش نسبت به روز قبل به 34 درجه خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین