کد خبر: ۳۰۹۷۴۹
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

اشتری: هرماه ۴ یا ۵ مامور ناجا در مرزها شهید می شوند

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تغییری در مسئولیت تامین امنیت مرزها انجام نشده است، گفت: تمام مرزها به جز بخش‌هایی که از قبل مشخص و تامین امنیت در آنها به عهده سپاه و ارتش گذاشته شده بود ، در حال حاضر در اختیار مرزبانی ناجا قرار دارد .
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از سایت پلیس؛ سردار حسین اشتری در حاشیه همایش نکوداشت اسوه‌های ایثار در مشهد در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در ارتباط با واگذاری تامین امنیت مرزهای کشور به سپاه و ارتش اظهار کرد: امنیت تمامی مرزها در حال حاضر در اختیار مرزبانی نیروی انتظامی قرار دارد به جز بخش‌هایی که از قبل مشخص شده و تامین امنیت در آنها به عهده سپاه و ارتش گذاشته شده است، هنوز تغییر جدیدی رخ نداده است.

وی گفت: انسداد مرزهای شرقی کشور با جدیت در دستور کار نیروی انتظامی کشور است و هر چه اعتبارات بیشتری در اختیار ما قرار گیرد نسبت به این مهم تسریع خواهد شد.

اشتری تاکید کرد: نیروی انتظامی ماموریت ویژ‌ه‌ای دارد و در 24 ساعت شبانه‌روز با افراد شرور و قاچاقچیان مواد مخدر به ویژه در مرزهای شرقی درگیر است، به همین سبب به صورت میانگین ماهانه چهار یا پنج شهید تقدیم جمهوری اسلامی می‌کند.

وی ادامه داد: البته با امکاناتی که اخیرا در مرزها قرار داده‌ایم و توانمندی‌هایی که به لحاظ الکترونیکی و تجهیزات دفاعی داریم سعی می‌شود تا میزان شهادت کارکنان خدوم نیروی انتظامی به حداقل ممکن برسد، اما همکاران ما برای برقراری نظم و امنیت تا پای جانشان ایستاده‌اند وبه دنبال این هستند که مردم ما و عزیزانی که در حاشیه مرزها زندگی می‌کنند، زندگی آرام و همراه با آسایشی داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: سال گذشته 75 نفر از سربازان و کارکنان مجموعه نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

وی گفت: در بحث امنیت در تمامی استان‌ها به‌ویژه استان خراسان رضوی با اقداماتی که توسط نیروی انتظامی و همکاران ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و سایر دستگاه‌های اطلاعاتی صورت گرفته است، وضعیت امنیتی خوبی را شاهد هستیم و امیدواریم ارتقا یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین