کد خبر: ۳۰۹۸۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

جهانبخش با نایمخن به اسکاتلند نرفت

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به همراه سایر هم تیمی‌هایش راهی اردوی اسکاتلند نشد.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا جهانبخش که فصل گذشته در باشگاه نایمخن هلند توپ می‌زد مورد توجه چند تیم اروپایی از جمله برایتون انگلیس، سلتیک اسکاتلند و پی اس وی آیندهوون هلند قرار گرفته است. او پیشنهاد برایتون را رد و تاکید کرد دوست دارد در لیگ هلند بماند.

به گزارش ایسنا، سایت هلندی gelderlander خبرهایی در مورد تیم فوتبال نایمخن منتشر کرده است. این سایت نوشت: «نایمخن روز گذشته (جمعه) برای برگزاری اردوی چند روزه و دیدار دوستانه با راس کاونتی راهی اسکاتلند شد. ارنست فابر، سرمربی نایمخن، بازیکنان آسیب دیده و بازیکنان جوانی که به آنها در این دیدار تدارکاتی بازی نمی‌رسید را به اسکاتلند نبرد.

این بدان معناست که علیرضا جهانبخش و داوید ایبوما بلژیکی به همراه نایمخن به اسکاتلند نمی‌روند. گریگور بینبرگ، رنس فان ایدن و سورد آرس نیز در این دیدار دوستانه غایب خواهند بود. نایمخن برای برگزاری دیدار باید 185 کیلومتر سفر کند. راس کاونتی در فصل گذشته لیگ برتر اسکاتلند به رتبه نهم جدول رده بندی دست یافته است. این دیدار از ساعت چهار به وقت هلند آغاز خواهد شد. اردوی نایمخن درست پس از رویارویی با راس کاونتی به پایان می رسد و آنها روز یکشنبه به هلند برمی گردند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین