کد خبر: ۳۱۰۰۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۶

محصولی: برخی شیاطین نمی‌خواهند اصولگرایان به وحدت برسند

قائم‌مقام حزب پایداری با بیان اینکه برخی شیاطین هستند که نمی‌خواهند بگذارند اصولگرایان به وحدت برسند، اظهار داشت: ضرورت دارد برای اینکه اصولگرایان به هدفشان که اجرای احکام الهی و شریعت اسلامی است برسند دست در دست هم باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
صادق محصولی قائم‌مقام حزب پایداری در اجلاس دبیران استانی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به تعریف اصولگرایی اظهار داشت: اصولگرایی یعنی شریعتمدار بودن و همه کارها در همه حوزه‌ها از جمله سیاست و اقتصاد و فرهنگ و اجتماع و ... را بر اساس شریعت عمل کنیم.

وی گفت: برای مشخص شدن دوست و دشمن باید مبنا و ملاک و شاخص شریعت باشد. اگر کسی ادعای اصولگرایی دارد باید دید تا چه اندازه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل می‌کند.

محصولی بیان داشت: باید ببینیم شریعت اسلام چه می‌گوید و آن را پیاده کنیم. ممکن است عده‌ای ما را افراطی بخوانند اما مهم نیست.
وی افزود: تندرو و افراطی و یا کندرو در مقابل پیاده کردن اسلام و شریعت اسلام مشخص می‌شود. هرچه دین مبین اسلام می‌گوید درست است و غیرازآن افراط‌ و تفریط است.

محصولی تأکید کرد: ضرورت دارد برای اینکه اصولگرایان به هدفشان که اجرای احکام الهی و شریعت اسلامی است برسند دست در دست هم باشند. هدف ما پیاده کردن اصول و حاکمیت ارزش‌ها است. همه باید به‌دنبال وحدت اصولگرایان باشیم.

قائم‌مقام حزب پایداری با اشاره به جلسات مشترک مؤتلفه اسلامی، ایثارگران و پایداری گفت: جلسات سه‌جانبه بسیار پربار و پربرکتی تشکیل‌شده است. ما در اصول ثابت هستیم و این مسیر را ادامه خواهیم داد. برخی شیاطین هستند که نمی‌خواهند بگذارند اصولگرایان به وحدت برسند.

محصولی بیان داشت: مؤتلفه اسلامی تلاش‌های بسیاری برای وحدت اصولگرایان انجام داده و ما نیز این سیاست را که به‌دنبال مجلسی اصولگرا هستیم اما یک نفر از ما نباشد قبول داریم.
وی افزود: مجموعه اصولگرایان جلسات خوبی با هم داشته‌اند و به پیشرفت‌های خوبی رسیده‌ایم و امیدواریم به وحدت نهایی برسیم.

به گزارش تسنیم، محصولی تأکید کرد: آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز و آیت‌الله مصباح در رأس وحدت اصولگرایی قرار داشته و نقش پدری دارند و فصل الخطاب آنها هستند. ما بر وحدت اصولگرایان تأکید داریم.

وی با اشاره به مواضع حزب پایداری که برخی‌ها آنها را افراطی می‌خوانند بیان داشت: در حزب پایداری نیز امکان اشتباه وجود دارد و ما خود را بری از اشتباه نمی‌دانیم زیرا معصوم نیستیم اما اینکه برخی یک‌سری از جریان‌های اصولگرایی را تندرو و یا کندرو معرفی می‌کنند برای ضربه به وحدت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
2
... چه خبر از...؟؟ اوضاع خوبه؟؟ ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین