کد خبر: ۳۱۰۰۳۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴

کفاشیان: نمی‌توانیم جلوی تیم‌های بدهکار را بگیریم/ پیکان اعتراضی به رای فدراسیون نداشت

رییس فدراسیون فوتبال برگزیدگان مراسم انتخاب برترین‌های لیگ برتر را نمونه‌ای از تمام داشته‌های فوتبال ایران دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
علی کفاشیان در پایان مراسم انتخاب برترین‌های لیگ برتر فوتبال گفت: آنچه امروز رخ داد نمونه‌ای از زحماتی بود که همه اهالی فوتبال در طول یک سال کشیده بودند و برگزیدگان این مراسم نمونه‌ای از تمام زحمت‌کشان بودند. خوشحالم که زحمات ما در طول یک سال به ثمر نشست و همه چیز خوب انجام شد.

وی درباره سرنوشت باشگاه‌های لیگ برتری بدهکار گفت: هنوز این باشگاه‌ها بدهی خود را پرداخت نکرده‌اند اما جلساتی گذاشته‌ایم و قرار شده آن‌هایی که با بحران مالی روبه‌رو هستند را کمک کنیم نمی‌توانیم جلوی همه تیم‌ها را بگیریم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره کرسی‌های ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز گفت: ساختار AFC تغییر کرده و این کنفدراسیون تلاش کرده در اعطای کرسی‌ها تمام مناطق آسیا را در نظر بگیرد. نکته مثبت این است که ما این بار در کمیته‌های بسیار مهم AFC مثل کمیته‌ی انضباطی، استیناف و قانون و مقررات نماینده داریم و فکر می‌کنیم یکی از کشورهایی هستیم که بیشترین کرسی را در AFC داریم.

کفاشیان درباره اعتراض بازیکنان باشگاه پیکان نسبت به رای کمیته استیناف نیز گفت: طبق رای راه‌آهن می‌تواند لیگ برتری باشد و مسئولان پیکان هم اعتراضی به ما نداشتند. همچنین فکر نمی‌کنم نیازی به شکایت پیکان به فیفا باشد چون فیفا هم در ورود به این پرونده اول از ما می‌پرسد. این رایی است که کمیته انضباطی، استیناف و نهایتا فدراسیون و سازمان لیگ گرفته‌اند.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه چرا سازمان لیگ شکایت اولیه را که مبنای رسیدگی به پرونده بود پس گرفت گفت: چون باشگاه ترکیه‌ای کلیه مسئولیت انتقال موتومبا را بر عهده گرفت و معلوم شد راه آهن در استخدام این بازیکن تقلبی نکرده است.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا در فصل جدید بلیت‌های لیگ برتر ارزان خواهد شد یا خیر گفت: همه قیمت‌ها بالا رفته آن وقت بلیت‌های ما باید ارزان شود؟

وی درباره مطالبات کارلوس کی‌روش و شائبه ناراحتی وی گفت: نه اوناراحت نیست و فعلا در مرخصی به سر می‌برد. او این هفته یا هفته آینده به ایران می‌آید.

به گزارش ایسنا، رییس فدراسیون فوتبال ایران درباره نام‌گذاری مسابقه‌های فوتبال ایران به نام خلیج فارس و در دفاع از این نام گفت: ما به فیفا، AFC و همه جا اعلام کرده‌ایم که هر برنامه و مسابقه‌ رسمی برگزار کنیم نامش خلیج فارس است. اگر تیمی از کشور دیگری به ایران بیاید و نامش چیز دیگری باشد نمی‌توانیم جلویش را بگیریم اما نام خلیج فارس بدون پسوند فارسش از نظر ما رسمیت ندارد.

وی در ادامه عنوان کرد که هنوز سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب نشده است.

کفاشیان در پایان درباره پول‌های بلوکه شدن فدراسیون فوتبال در بانک‌های خارجی نیز گفت: این پول حدود یک میلیون دلار است که به دلیل تحریم‌ها بلوکه شده و ما چهارسال است که به دنبال آزاد کردن آن هستیم ولی موفق نشده‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین