کد خبر: ۳۱۰۲۹۰
تعداد نظرات: ۴۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
دلیل شکایت احمدی‌نژاد از جهانگیری، تاثیرگذاشتن بر پرونده متخلفان دولتش است

برای هر تخلف احمدی‌نژاد باید یک هفته عزای عمومی اعلام کرد

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور، تخلفات دولت قبل که مورد اشاره جهانگیری قرار گرفته را قطره‌ای از یک دریا خواند که شرح کاملش نیازمند نوشتن یک مثنوی 70 من است.
آفتاب‌‌نیوز :
وکيل محمود احمدي نژاد عصر ديروز از شکايت موکلش از اسحاق جهانگيري معاون اول دولت یازدهم به دليل آنچه که «اتهامات بی اساس علیه دولت قبل با هدف تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی» مي خواند خبر داد. ساعتي بعد، دفتر معاون اول در اطلاعيه اي اعلام کرد: «از طرح شکایت آقای احمدی‌نژاد در دستگاه قضایی استقبال نموده و مستندات تخلفات و سوءمدیریت‌های آقای احمدی‌نژاد را به مرجع قضایی تسلیم خواهیم کرد.»
 
محمدرضا خباز که در مجلس هشتم عضو هيات تطبيق قوانين و مقررات بود و در جريان صدها تخلف دولت هاي نهم و دهم در تدوين آيين نامه هاي اجراي قوانين مصوب و عدم ابلاغ و اجراي قوانين بود، در گفت و گو با خبرآنلاين، از نخستين شکايتي ياد کرد که به همراه 11 تن از نمايندگان مجلس عليه قانون شکني هاي دولت احمدي نژاد به کميسيون اصل 90 ارائه داده بود. شکايتي که اوايل عمر مجلس هشتم از سوي کميسيون اصل نود بايگاني شد. وي با بيان اينکه «مجلس هشتم اراده اي براي برخورد با تخلفات دولت احمدي نژاد نداشت»، افزود: تصور من اين بود که مجلس و به نوعي از او مي ترسيد. عده اي از نمايندگان از زبان «اتهام زن» او مي ترسيدند و معتقد بودند که بايد از تذکر به دولت حذر کرد، در غير اينصورت ممکن است احمدي نژاد اتهاماتي را بزند که نشود مساله را جمع کرد. کميسيون اصل نود به 10 مورد شکايت ما از رفتارهاي غيرقانوني احمدي نژاد، که زمينه اضمحلال کشور را فراهم مي کرد، رسيدگي نکرد و حتي به ما گفتند که شما اصلاح طلبان هنوز حاضر به تحمل مسائل نيستيد و قصدتان برخورد سياسي با رئيس جمهور است.
 
خباز افزود: شکايت ما بايگاني شد تا اينکه پس از 11 روز خانه نشيني احمدي نژاد و گارد گرفتنش در مقابل رهبري، مجلس کم کم به ماهيت او پي برد و مشابه شکايت ما را 12 نفر از اصولگرايان به کميسيون اصل نود بردند. ما هم اعتراض کرديم که چرا به اعتراض 10 ماه پيش ما رسيدگي نشد؟ نهايتا اين دو شکايت تلفيق شد و مجلس به اين شکايت راي داد و به قوه قضاييه ارجاع شد.
 
قوه قضاييه به شکايت نمايندگان مجلس هشتم از احمدي نژاد رسيدگي نکرد
 
نماينده مجالس ششم تا هشتم در پاسخ به اينکه چه پاسخي به اين شکايت از سوي قوه قضاييه داده شد؟، گفت: هنوز به آن رسيدگي نشده چون علي القاعده بايد از ما به عنوان شاکي دعوت مي شد و با گذشت حدود چهار سال از آن شکايت، هنوز خبري از رسيدگي به اين موضوع از سوي دستگاه قضايي نيست.
 
احمدي نژاد به کرات، مجلس را به توپ بست
 
او که از امضا کنندگان طرح سوال از رئيس جمهور هم بوده، پاسخگويي وي در جلسه علني مجلس را «به توپ بستن مجلس» مي داند و مي گويد: اگر يکبار فيزيکي مجلس در دوره مشروطه به توپ بسته شد، در عوض احمدي نژاد به کرات مجلس را به توپ بست!
 
معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: همه کارهاي آن دولت بويژه در قانون شکني، در بي توجهي به قوه مقننه و برخورد با قوه مقننه، در برخورد با مراجع تقليد و حتي بي حرمتي به مقام معظم رهبري و بر زمين گذاشتن فرمايشات ايشان و انحراف از برنامه چهارم و پنجم و تاخير در اجراي سياست هاي کلي نظام و ....بي سابقه بود.
 
....تا سيه روي شود هر که در او غش باشد
 
خباز که از شکايت احمدي نژاد از جهانگيري و پاسخ جهانگيري دال بر ارائه مستندات دولت گذشته، استقبال مي کرد، افزود: خيلي خوب شد که اين اتفاق افتاد. يکي از آرزوهاي ماهمين است که در مقبال حرف حساب ما و درد دلي که با مردم مي کنيم، خودش يا وکيلش عکس العمل نشان دهد و يک بار هم که شده پاسخگو باشد. به قول شاعر «خوش بود گر محک تجربه آید به میان، تا سیه روی شود هر که در او غش باشد».
 
به گفته وي، جهانگيري تنها قطره اي از درياي تخلفات احمدي نژاد را عنوان کرده و اگر بيم فراهم آوري موجبات بدبيني مردم به دولت ها وجود نداشت، مي شد مثنوي 70 من از تخلفات احمدي نژاد منتشر کرد. چرا که فقط شمارش قانون شکني هاي او يک کتاب مي شود و اگر مردم بدانند اوچه ها کرده، براي هر مورد تخلفش بايد يک هفته عزاي عمومي اعلام کنند.
 
خباز با اشاره به تخلفات پرشمار سازمان تامين اجتماعي در دولت گذشته، گفت: شما فقط رقم اختلاس هايي متعددي که پرونده هايشان در حال رسيدگي است را به 70 ميليون جمعيت ايران تقسيم کنيد، ببينيد که به هر کس چقدر مي رسيد؟ اما باز هم آقايان دو قرت و نيمشان باقي است و مدعي شکايت مي شوند.
 
درخواست سريال مناظره با احمدي نژاد در تلويزيون
 
نماينده سابق کاشمر با اعلام آمادگي براي مناظره با احمدي نژاد، خاطرنشان کرد: من که در مجلس بودم و الان هم دورادور دستي بر آتش دارم، مي دانم که نه يک مناظره، بلکه بايد يک سريال مناظره در صداوسيما بگذارند و من به عنوان ناقابل ترين فرد شاکي از ايشان اين موارد را در يک جلسه آن براي مردم بيان کنم تا مظلوم نمايي نکنند. مردم حقشان است بدانند که او در چه شرايطي کشور را تحويل گرفته و چگونه به دولت بعد تحويل داده است.
 
عقب گرد 15 ساله دستاورد دو دولت احمدي نژاد
 
به گفته معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور، تحليل هاي اقتصادي امروز حاکي از اين است که اگر همه کشور دست به دست هم داده، تحريم ها تماما لغو شوند، اتفاق غير مترقبه اي از سيل و زلزله و جنگ و ... رخ ندهد و همه شرايط در کشور آرام باشد، 15 سال طول خواهد کشيد که کشور به سال 84 بازگردد! يعني زناني که دولت احمدي نژاد، اداره کشور را در اختيار گرفته بود. تازه اين خوش بينانه ترين پيش بيني است!
 
خباز در پايان ابراز تعجب کرد که چطور با چنين سابقه عملکردي، به خودشان اجازه داده اند در قبال افشاي يک قطره از حقايق تخلفاتشان، شکايت کنند. البته او بار ديگر از اين موضوع استقبال کرد و گفت: اميدواريم با اين اتفاق مردم بيشتر در جريان عملکرد دولت گذشته قرار گرفته و تاريخ و آيندگان هم در اين باره به قضاوت بنشينند.

زیباکلام: دلیل شکایت احمدی‌نژاد از جهانگیری،تاثیر گذاشتن بر پرونده بقایی و دیگر متخلفان دولت اوست

همچنین صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران علت شکایت احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری را مخدوش کردن موفقیت های اخیر دولت دانست و افزود: احمدی نژاد با ارائه این شکایت می خواهد ، توجه و موفقیتی که به نفع دولت در زمینه انعقاد توافق وین به وجود آمده را ، مقداری کدر کند .

وی بیان کرد: دلیل دیگر آن است، که ایشان می خواهد با شکایت از اسحاق جهانگیری ی فضای حقوقی و حقیقی را بهم بریزد و مخدوش کند و مسائلی که در رابطه با آقای بقایی و پرونده های متعددی که در رابطه با دولت ایشان در آن هشت سال به وجود آمده خدشه دار کند.

این تحلیلگر سیاسی در ادامه گفت: وی با ایجاد شلوغی می خواهد ، بخشی از مردم متوجه نشوند که حقیقت چه بوده و در آن هشت سال چه بر سر مملکت آمده است. با سر و صدا راه انداختن و شکایت کردن و مصاحبه می خواهد مانع توجه به مسئله اصلی فساد شود.فساد دولت نهم و دهم تاریخی بود ، شما در هیچ دوره ای چنین چیزی مشاهده نمی کنید.ایشان می خواهد، جو کشور را شلوغ کند تا مسائل اصلی مرتبط با پرونده های عدیده فساد دوره ریاست جمهوری اش، مورد توجه قرار نگیرد.

زیبا کلام افزود: آقای جهانگیری نماد دولت یازدهم می باشد. نیم ایشان برای دولت یازدهم است و نیم دیگر برای دولت زمان آقای هاشمی رفسنجانی . در حقیقت احمدی نژاد با شکایت از آقای جهانگیری می خواهد آن بغض و کینه ای را که نسبت به آقای هاشمی داردبیان کند.

وی در پایان گفت: دولت در قبال این شکایت باید بگذارد، قوه قضیه مسیر قانونی خود را طی کند و آنچه را که لازم است سخنگوی دولت ، خود آقای جهانگیری و شخص رئیس جمهور برای روشن کردن افکار عمومی بگویند، برای مردم توضیح دهند و مابقی را به سیر قضایی بسپارند.

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
214
33
تو یکی بدجوری سوخته ای
بسم الله سریال مناظره را راه بیندازید قضاوت هم با مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Seychelles |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
آقای ناشناس بیت المال خوردن سوختن ندارد و کسی که نمی سوزد فقط دزد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
واقعا یا تو ایران زندگی نمیکنی یا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
163
19
این بابا اگر مورد وثوق مردم بود باز انتخاب میشد. البته آفتاب نیوز پایگاه شاخ شکسته ها است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
تو اینجا چیکار میکنی شاخ نشکسته؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
4
110
کسی نامرد باشه مناظره نکنه ....
مانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
150
16
اقای خباز ... پشت سر دکتر صحبت کنی وکیل دکتر باید ...خباز را به دادگاه بکشد
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
19
174
همینه دیگه احمدی نژاد وقتی دید ازش شکایت نکردن به خودش جرات داد شکایت کنه . چرا تا حالا احمدی نژاد و دستگیرش نکردن واقعا جای تعجب داره!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
محمد94
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
خیلی رو میخواد با تمام داستانهای احمدی نژاد هنوز هم عده ایی هر چند ناچیز دارند سنگ اونو به سینه میزند.... بابا خواب بوید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
ممکنه آقای احمدی نژاد ناخواسته مثل هر انسان دیگه ای اشتباهاتی داشته باشه ولی خائنین به وطن ، عاملین سازمانهای جاسوسی غرب و جیره خواران پادشاه عربستان باید دستگیر و محاکمه بشن
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
33
8
تا جایی که ما به یاد داریم همه دولتها تا سر کار هستند از خودشان تعریف و تمجید میکنند و وقتی رفتند دولت بعد شروع میکند به افشاگری در مورد آن، که البته اگر اتهام بی اساس نباشد از لحاظ تنویر افکار عمومی خوب است. ولی متاسفانه امروز لحن و نوع اتهام زنی و تخریب شخصیتی که در مورد احمدی نژاد انجام میگیرد غیراخلاقی است هرچند او مبرا از اشتباه نیست...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
38
11
بابا چهار سالتون تموم شد ول کنین این بابا رو .بد جوری سوزونده دشمناشو انگار.مشخصه ک نگران انتخابات اینده اید.اسمشم تنتونو میلرزونه....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
9
44
احمدی نژاد تحمل موفقیت مذاکرات و توفیق دولت را ندارد
توسی
ایرانی
|
United States of America
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
28
6
این شلوغی وهیاهو که ازش دم میزنن چیه احمدی نژاد که تا حالا تواین دو سال کلامی درباره عمل کرد دولت وسیاست کاریشون نه گفته ونه جایی نوشته چیه اقای جهانگیری که بقال سر کوچه نیست حرف زده پاش وایسه شماها چرا شلوغش میکنید.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
11
50
انصافاً احمدی نژاد خسارات سنگین و غیر قابل جبران به کشور وارد نمود
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
63
11
درود بر احمدی نژاد
میزان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
34
8
از خبر قابل صدق وکذب اینقدر به وحشت افتادید اگه احضاریه بیاد چه می کنید!
ترس واضطراب از کلمه به کلمه مصاحبه هویداست خود را به آن راه نزنید اگه حرفی دارید به دادگاه بزنید
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
40
10
این بازی های سیاسی را کنار بگذارید اگر فکر می کنید با اتهام زنی می توانید رقبای خود را از صحنه سیاست خارج و یکه تازی کنید کور خوانده اید . مگر دولت کارگزاران و اصلاحات هیچ نقطه ضعفی نداشتند اگر بگوئید نه دروغگو هستید و اگر بگوئید اری پس چرا از نقاط ضعف انان کوچکترین مطلبی نمی نویسید ؟ این خود بزرگترین دلیل بر سیاست بازی شماست .اگر طرفدار ازادی بیان هستید سانسور نکنید .
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
8
29
آقای خباز چهار دوره نماینده مردم کاشمر بوده است.فقط در این دوره انتخاب نگردید چون تعداد کمتری از مردم در انتخابات شرکت نمودند.در این دوره با رای بسیار بالایی وارد مجلس خواهد شد
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
5
29
واقعاً باید گریه کرد البته ما نه دلواپسا چون اونا اون موقعه عروسی شون بود
هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
6
31
من به عنوان یک کارشناس نظرم این است متاسفانه کاری که این آقا انجام داد به این زودی ها جبران نخواهد شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
کارشناسو خوب اومدی!!
حسین شریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
7
48
من نمیدونم خدایی این احمدی نژادبه بعضیا چی داده که دارن اینجوری سنگش رو به سینه می زنن.
آهای با شماهام : نمیخواین بیدار بشین از خواب زمستونی ؟!!!
این رفیقتون کاری کرده که تا صد سالم آثار مخربش از کشور پاک نمیشه.
خدایی رو که نیست سنگ پای قزوینه:)
هادی پزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
2
6
با عرض سلام

خواهشمندم به دو مورد غلط املایی توجه و اصلاح گردد تا این نوشته زیبا و کاملا منطقی بدون هیچگونه اشکالی باشد .

یک مورد زمان که زنان نوشته شده است . مورد بعدی قضاییه که قضیه نوشته شده است .
سرهنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
6
38
ملت باید از او شکایت کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
2
10
هر تخلف مسئولان چون تاثير گسترده اي خواهد داشت چنين مراسمي نياز دارد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
6
9
تخلفات احمدی نزاد باید مورد مجازات واقع شود اما تخلفات....اشکالی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
7
14
تا هر دولتی سر کار است انتقادی نیست اما وقتی دولت جدید آمد همه منتقد میشوند اکنون از دولتی که بر سر کار است انتقاد کنید تا جلو بسیار ی از کارها که در آینده منتقد آن هستید گرفته شود
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
5
18
بیشتر از احمدی نژاد و تیمش اون نمایندگانی که دستش آتو داشتند و دارند و باید تحت پیگرد قرارداد ... براستی چرا لیست رحیمی معاون اول احمدی نژاد هیچوقت افشا نمی شود ... من خدم مخالف سیاستهای اجرایی احمدی نژاد هستم ولی خدا وکیلی خوب مسائل پشت پرده رو برای مردم شفاف سازی کرد و از این بابت تحسینش میکنم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
2
18
نمی گوئیم همه دولت ها بی خطا هستند ولی دولت آقای احمدی نژاد بقدری تخلفات عمدی و غیر عمدی و اختلاس های کلان و آشکار شده داشته که. ... رسوائی های دولت قبل در حد فاجعه قرن در تاریخ ایران بود ....
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
7
29
خدايا شكرت نمي دانم چرا طرفهاي احمدي نژاد ترسيدن
ودود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
7
26
احمدی نژاد عجو به ای بود که ... مملکت را 1000سال به عقب برد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
39
10
احمدی نژاد شما فاسد ان را رسوا کرد آب به جای ریخت که هنوز می سوزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
7
28
اقدامات احمي نژاد در طول مسئوليت چنان ضرباتي به كشور زده 80سال جبران طول ميكشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
4
8
حکایت "گازانبری" اینهم با دست و زبان خودش
اسدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
5
16
... اعضای کمسیون اصل نود ...شکایت را بایگانی کردند...مخصوصا ...رسائی ...
دلاوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
7
15
آفتاب نیوز چرا پیام مارا نگذاشتی؟؟ شماها که از احمدی نژاد بدتر هستید. اتفاقا باید سالی را به عنوان سال ثبت اختلاس های غیرقابل تحمل احمدی نژاد گذاشت.
مجيد ورچه
|
Sweden
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
5
18
اگه قرار باشه براي تخلفهاي احمدي نژاد عزاي عمومي اعلام بشه كه سالها بايد عزا دار باشيم ، اميدوارم به زودي حقش رو كفردستش بگزارن
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
15
9
اين سايت هم از هر پنج خبرش يكيش مربوط به احمدي نژاده .آخه چقد دشمني. آفتاب شما كه پرونده ات براي ما روشنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
15
4
اگه فکر کردید میتونید در پشت پرده به قول خودتون رسوایی دولت قبل هر غلطی بکنید، کور خوندید
شاکریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
9
5
احمدی نژاد به راستی که تک بود،ما نباید نامردانه قضاوت کنیم،نباید گناه کسی را گردن احمدی بیندازیم،مگر حضرت نوح دوست داشت که پسرش به چپ راهه برود،مگر احمدی نژاد دوست داشت خاوری دزدی کند؟ احمدی نژاد که آبرویش را با قاشق جمع کرده نمی آید بر بادش بدهد، در دوران ریاست جمهوری او آمریکا و غرب از همه لحاظ پیشرفت را حس کردند و احساس خطر نمودند و کشورمان را تحریم کردند،در دوره او در خزانه به سوی پیشرفت جامعه باز شد، از سه طرف او ضربه خورد، یکی از طرف دوستانش که اختلاس کردند و دوم از طرف دشمنان داخلی احمدی نژاد که تو کشور خودمون بودند،که به دلیل دشمنی با احمدی نژاد بر مردم ظلم کردند و آخرت خود را خراب کردند و چون میخواستند احمدی رو خراب کنند،در گرانی بعضی از اقلام سهم داشتند و سوم تحریم ظالمانه کشورمان ،
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
4
5
یاد آوری :در بعضی از پیامهایی که در فوق مشاهده می نماییم مصداق علنی توهین ، افترا ونشر اکاذیب و عناوین مجرمانه ای است که به لحاظ کیفری قابل تعقیب و رسیدگی است لذا اشخاصی که بدون داشتن مستندات و مستدلات قانونی اقدام به انتساب موضوعی له و یا علیه یکی از مقامات ذیصلاح پیام بر روی سایت می گذارند مواظب باشند حسب مورد و از آنجا که اقرار است و اقرار نیز ملکه ادله که برای اثبات آن نیاز به دلیلی دیگر نیست لذا سریعا" قابل ردیابی و تعقیب است .لذا آنها که طول دلیلشان به اندازه قامت مدعایشان نیست مواظب باشند اگر طرح دعوی برعلیه آنان شد و مستدل قانونی و یا مستند قانونی نداشتند صرف ایجاد تشویش عمومی و اخلال در نظم قابل تعقیبند و قابل مجازات. مسول محترم این سایت نیز مراقبت و تدابیر لازم و کافی را به لحاظ مدیریتی بکار خواهد بست تا خدای نکرده بعنوان نشر اکاذیب تحت تعقیب قرار نگیرند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین