کد خبر: ۳۱۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۸۴ - ۱۵:۲۳

سوال کاظم جلالی از وزیر دفاع

آفتاب‌‌نیوز : مخبر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در سوال مکتوب خود از سردار نجار نوشته است: سقوط هواپیمای حامل جمع کثیری از اصحاب رسانه ها و دلاور مردان ارتشی و شهروندان ساکن در منازل خویش یک فاجعه بزرگ در عرصه داخلی بین المللی است. 

وی افزود: در همه کشور های دنیا در خصوص این گونه حوادث، مسئولان واکنش مناسبی در جهت احترام به افکار عمومی از خود نشان می دهند. 

متاسفانه در کشور ما مصاحبه های غیر کارشناسی زیادی از ناحیه مسئولین انجام می شود که در جای خود موجب تاسف است و افکار عمومی مردمی را بیشتر تحریک می کند. 

جلالی از وزیر دفاع پرسید: آیا هواپیما به لحاظ فنی کاملا بازرسی شده بود؟ آیا صحیح است که خلبان هواپیما حاضر به پرواز نبود؟ درست است که این نوع هواپیمای سی 130 در اختیار کشور است، همواره دارای نقص و دچار تاخیر در پرواز است؟ 

نماینده شاهرود افزود: آیا انتقال این جمع کثیر اصحاب رسانه که شهروندان غیر نظامی هستند با هواپیمایی که وظیفه اش حمل بار و یا انتقال مسافر است عمل صوابی است؟ 

وی اظهار داشت: آیا صحیح است که هواپیما چندین ساعت تاخیر داشته است؟ دلیل تاخیر چه بود؟ چرا هواپیما را در حالی که دارای نقص فنی بوده علی الظاهر خلبان هم با شدت تمام به برج اعلام کرده به داخل شهر هدایت شده در حالی که می توانست در خارج شهر یا فرودگاه امام خمینی بنشیند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین